Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Topul celor mai populare companii de pe Facebook
Tags: cele mai populare companii pe facebook, brand, pagina de brand, pagina de facebook, like, coca-cola, fani
Pe Facebook, totul se reduce la cat de multi oameni ti-au dat like la pagina. Nu mai exista companie importanta care sa nu fie prezenta pe aceasta retea de socializare, prin urmare, Business Insider a realizat un top al celor mai populare branduri de pe Facebook.
Pe Facebook, totul se reduce la cat de multi oameni ti-au dat like la pagina. Nu mai exista companie importanta care sa nu fie prezenta pe aceasta retea de socializare, prin urmare, Business Insider a realizat un top al celor mai populare branduri de pe Facebook.
Burberry (13,2 milioane de Like-uri)
Celebra companie si-a lansat recent un nou website intitulat „Burberry World.” Acesta are scopul de a oferi fanilor informatii inedite despre companie si produsele oferite de aceasta. Pagina de Facebook a companiei le descopera fanilor o lume a modei si a culturii, cu clipuri interactive, playlist-uri speciale si jocuri interactive.
Locul 19 – Levi’s (13,4 milioane de Like-uri)
Levi’s doreste sa fie un brand cat mai „cool” cu putinta, adresandu-se in special adolescentilor si tinerilor. Fanii pot interactiona unii cu altii pe pagina de Facebook a brandului, povestindu-si experientele si influentand deciziile de cumparare ale altor consumatori.
Locul 18 – Zara (14,2 milioane de Like-uri)
Compania si-a imbunatatit considerabil activitatea in social media, postand continut in mod regulat. Fiecare postare se concentreaza in jurul ultimelor tendinte din lumea modei. Brandul a creat o aplicatie interactiva denumita Lookbook, care le acorda fanilor acces la cele mai noi fotografii, clipuri video si aplicatii mobile.
Locul 17 – Disneyland (14,9 milioane de Like-uri)
Pagina de Facebook Disneyland incurajeaza fanii sa posteze poze recente si sa comenteze experientele avute. Compania a creat chiar si o aplicatie interactiva denumite Disney Memories, prin intermediul careia fanii isi pot construi propriul castel Disneyland.
Locul 16 – Adidas Originals (15,4 milioane de Like-uri)
Pagina de Facebook Adidas Originals se bazeaza in mare parte pe originalitate si concursuri inedite. Ultimul concurs marca Adidas Originals a cerut fanilor sa posteze un clip video, o fotografie sau un fisier audio prin care sa isi exprime convingerile. Concursul a fost o ocazie prielnica pentru ca fanii sa isi distribuie propriile lucrari, interactionand in acelasi timp puternic cu brandul.
Locul 15 – Nutella (16 milioane de Like-uri)
Pagina de Facebook a companiei se foloseste de imagini colorate pentru a le permite fanilor sa creeze o legatura emotionala cu brandul.
Locul 14 – Ferrero Rocher (16,2 milioane de Like-uri)
Ferrero Rocher beneficiaza de pe urma faptului ca oamenii adora ciocolata. Pagina de Facebook a companiei nu incurajeaza interactiunea, nici continutul generat de utilizatori, bazandu-se in cea mai mare parte pe imaginile colorate, de inalta calitate.
Locul 13 – Target (17,5 milioane de Like-uri)
Pagina de brand Target imbina in mod placut promovarea produselor si continutul generat de fani.
Locul 12 – Monster Energy (18 milioane de Like-uri)
Compania este cunoscuta in special pentru faptul ca sponsorizeaza evenimente sportive si atleti. Pe pagina sa de Facebook, fanii sunt incurajati sa interactioneze cu vedetele sportive prin intermediul continutului video si postarilor.
Locul 11 – Walmart (19 milioane de Like-uri)
Walmart reuseste sa ofere o nota personala interactiunilor de pe Facebook. Compania a reusit sa stranga un numar impresionant de fani si sa creasca considerabil engagement-ul prin faptul ca incurajeaza comunicarea cu clientii si fanii si ofera relatii de servicii cu clientii complete pe pagina de Facebook.
Locul 10 – Victoria’s Secret (19,3 milioane de Like-uri)
Compania stie un secret: oamenii vor intra pe pagina sa de Facebook doar pentru a vedea pozele seducatoare.
Locul 9 – Pringles (20,1 milioane de Like-uri)
Pringles interactioneaza in mod frecvent cu fanii prin intermediul intrebarilor si concursurilor desfasurate. Majoritatea continutului postat este generat de fani, care pot adresa intrebari si posta comentarii cu privire la produse.
Locul 8 – McDonald’s (21,7 milioane de Like-uri)
McDonald’s isi atrage fanii prin campaniile sale inedite, cu clipuri video si imagini dramatice. Brandul isi doreste de asemenea sa ofere oamenilor o imagine reala asupra companiei.
Locul 7 – Skittles (22,7 milioane de fani)
Compania a dezvoltat o strategie social media inedita, prin care combina website-ul oficial cu retelele de socializare. Sunt postate jocuri interactive, clipuri video si alte imagini creative.
Locul 6 – Oreo (27,6 milioane de Like-uri)
Oreo are o strategie aparte: compania combina continutul generat de utilizatori cu postarile de tip call-to-action, care ii asigura multe comentarii. De multe ori, compania posteaza mesaje cu text lipsa, ce trebuie completate de fani.
Locul 5 – Red Bull (29,3 milioane de Like-uri)
Red Bull genereaza continut nou zilnic, oferind fanilor sai articole diverse, clipuri video si povestiri interesante. Strategia brandului este aceea de a capta atentia cititorilor imediat.
Locul 4 – Starbucks (31,4 milioane de Like-uri) www.facebook.com/Starbucks
Starbucks incearca tot timpul sa dezvolte relatii reale, bazate pe incredere, cu consumatorii.
Locul 3 – Converse (32,8 milioane de fani)
Converse nu isi plictiseste niciodata fanii. Compania sustine ca „asculta mai mult si vorbeste mai putin”. Ofera fanilor posibilitatea de a demonstra de ce sunt capabili.
Locul 2 – Disney (37,9 milioane de fani)
Pagina de Facebook Disney este una dintre cele mai optimiste. Compania permite fanilor sa interactioneze in mod autentic cu brandul, sa ofere feedback si pareri cu privire la anumite produse.
Locul 1 – Coca-Cola (48,5 milioane de fani)
Pagina de Facebook a companiei a fost dezvoltata initial de doi fani. In prezent, majoritatea continutului prezent pe pagina este generat de fani si artisti.
Via Business Insider
Locul 20 – Celebra companie si-a lansat recent un nou website intitulat „Burberry World.” Acesta are scopul de a oferi fanilor informatii inedite despre companie si produsele oferite de aceasta. Pagina de Facebook a companiei le descopera fanilor o lume a modei si a culturii, cu clipuri interactive, playlist-uri speciale si jocuri interactive.
Locul 19 – Levi’s (13,4 milioane de Like-uri)
Levi’s doreste sa fie un brand cat mai „cool” cu putinta, adresandu-se in special adolescentilor si tinerilor. Fanii pot interactiona unii cu altii pe pagina de Facebook a brandului, povestindu-si experientele si influentand deciziile de cumparare ale altor consumatori.
Locul 18 – Zara (14,2 milioane de Like-uri)
Compania si-a imbunatatit considerabil activitatea in social media, postand continut in mod regulat. Fiecare postare se concentreaza in jurul ultimelor tendinte din lumea modei. Brandul a creat o aplicatie interactiva denumita Lookbook, care le acorda fanilor acces la cele mai noi fotografii, clipuri video si aplicatii mobile.
Locul 17 – Disneyland (14,9 milioane de Like-uri)
Pagina de Facebook Disneyland incurajeaza fanii sa posteze poze recente si sa comenteze experientele avute. Compania a creat chiar si o aplicatie interactiva denumite Disney Memories, prin intermediul careia fanii isi pot construi propriul castel Disneyland.
Locul 16 – Adidas Originals (15,4 milioane de Like-uri)
Pagina de Facebook Adidas Originals se bazeaza in mare parte pe originalitate si concursuri inedite. Ultimul concurs marca Adidas Originals a cerut fanilor sa posteze un clip video, o fotografie sau un fisier audio prin care sa isi exprime convingerile. Concursul a fost o ocazie prielnica pentru ca fanii sa isi distribuie propriile lucrari, interactionand in acelasi timp puternic cu brandul.
Locul 15 – Nutella (16 milioane de Like-uri)
Pagina de Facebook a companiei se foloseste de imagini colorate pentru a le permite fanilor sa creeze o legatura emotionala cu brandul.
Locul 14 – Ferrero Rocher (16,2 milioane de Like-uri)
Ferrero Rocher beneficiaza de pe urma faptului ca oamenii adora ciocolata. Pagina de Facebook a companiei nu incurajeaza interactiunea, nici continutul generat de utilizatori, bazandu-se in cea mai mare parte pe imaginile colorate, de inalta calitate.
Locul 13 – Target (17,5 milioane de Like-uri)
Pagina de brand Target imbina in mod placut promovarea produselor si continutul generat de fani.
Locul 12 – Monster Energy (18 milioane de Like-uri)
Compania este cunoscuta in special pentru faptul ca sponsorizeaza evenimente sportive si atleti. Pe pagina sa de Facebook, fanii sunt incurajati sa interactioneze cu vedetele sportive prin intermediul continutului video si postarilor.
Locul 11 – Walmart (19 milioane de Like-uri)
Walmart reuseste sa ofere o nota personala interactiunilor de pe Facebook. Compania a reusit sa stranga un numar impresionant de fani si sa creasca considerabil engagement-ul prin faptul ca incurajeaza comunicarea cu clientii si fanii si ofera relatii de servicii cu clientii complete pe pagina de Facebook.
Locul 10 – Victoria’s Secret (19,3 milioane de Like-uri)
Compania stie un secret: oamenii vor intra pe pagina sa de Facebook doar pentru a vedea pozele seducatoare.
Locul 9 – Pringles (20,1 milioane de Like-uri)
Pringles interactioneaza in mod frecvent cu fanii prin intermediul intrebarilor si concursurilor desfasurate. Majoritatea continutului postat este generat de fani, care pot adresa intrebari si posta comentarii cu privire la produse.
Locul 8 – McDonald’s (21,7 milioane de Like-uri)
McDonald’s isi atrage fanii prin campaniile sale inedite, cu clipuri video si imagini dramatice. Brandul isi doreste de asemenea sa ofere oamenilor o imagine reala asupra companiei.
Locul 7 – Skittles (22,7 milioane de fani)
Compania a dezvoltat o strategie social media inedita, prin care combina website-ul oficial cu retelele de socializare. Sunt postate jocuri interactive, clipuri video si alte imagini creative.
Locul 6 – Oreo (27,6 milioane de Like-uri)
Oreo are o strategie aparte: compania combina continutul generat de utilizatori cu postarile de tip call-to-action, care ii asigura multe comentarii. De multe ori, compania posteaza mesaje cu text lipsa, ce trebuie completate de fani.
Locul 5 – Red Bull (29,3 milioane de Like-uri)
Red Bull genereaza continut nou zilnic, oferind fanilor sai articole diverse, clipuri video si povestiri interesante. Strategia brandului este aceea de a capta atentia cititorilor imediat.
Locul 4 – Starbucks (31,4 milioane de Like-uri) www.facebook.com/Starbucks
Starbucks incearca tot timpul sa dezvolte relatii reale, bazate pe incredere, cu consumatorii.
Locul 3 – Converse (32,8 milioane de fani)
Converse nu isi plictiseste niciodata fanii. Compania sustine ca „asculta mai mult si vorbeste mai putin”. Ofera fanilor posibilitatea de a demonstra de ce sunt capabili.
Locul 2 – Disney (37,9 milioane de fani)
Pagina de Facebook Disney este una dintre cele mai optimiste. Compania permite fanilor sa interactioneze in mod autentic cu brandul, sa ofere feedback si pareri cu privire la anumite produse.
Locul 1 – Coca-Cola (48,5 milioane de fani)
Pagina de Facebook a companiei a fost dezvoltata initial de doi fani. In prezent, majoritatea continutului prezent pe pagina este generat de fani si artisti.
Via Business Insider
Autor: Adelina Moisan
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.