Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Topul marcilor iubite de consumatorii romani
Tags: top, marci iubite de romani, danone, coca-cola
Un studiu realizat de 360insight si citat de Mediafax prezinta preferintele romanilor in materie de marci, fie ca vorbim de cosmetice, lactate, cafea, masini sau telecom. Dupa cum era de asteptat, ne intalnim cu nume ca Danone, Milka, Jacobs, Coca-Cola, Timisoreana, Mc Donald’s, Carrefour sau Nivea.
Un studiu realizat de 360insight si citat de Mediafax prezinta preferintele romanilor in materie de marci, fie ca vorbim de cosmetice, lactate, cafea, masini sau telecom. Dupa cum era de asteptat, ne intalnim cu nume ca Danone, Milka, Jacobs, Coca-Cola, Timisoreana, Mc Donald’s, Carrefour sau Nivea.
In realizarea topului Emotional Branding s-a pus accentul pe realia pe care marca reuseste sa o creeze cu clientii, notorietatea, cota de piata sau profitul fiind lasate deoparte. Nu se poate ignora totusi faptul ca numele din top sunt extrem de populare, iubite.
In cazul produselor alimentare, Danone, Activia, Hochland si Milli reprezinta lactatele, Cris-Tim, Campofrio si Caroli sunt fruntasele mezelurilor, Knorr si Maggi reprezinta condimentele de top, iar Dr. Oetker este liderul aditivilor de patiserie.
Ca observatie, lactatele sunt pe primele trei locuriin clasamentul produselor alimentare.
Dulciurile sunt o categorie unde batalia este crancena. Au castigat Milka, Orbit si Poiana.
Daca Jacobs invinge la cafea (locurile doi si trei fiind ocupate de Nescafe si Doncafe), in categoria bauturilor nonalcoolice, Coca-Cola si Pepsi isi rezerva primele locuri, urmate de Prigat, Nestea si Fanta, alaturi de marcile romanesti Borsec si Dorna.
Piata berii este dominata de un nume romanesc, Timisoreana. Locul secund ii revine lui Heineken, urmat de Tuborg.
Fast-food-ul este inca in trend la noi, Mc Donald's, KFC si Pizza Hut ocupand primele trei pozitii in topul restaurantelor. Isi face drum si La Mama, dar pe locul patru.
Ne place sa ne ingrijim cu Nivea, Gilette si Dove pe care le cumparam, in ordinea preferintelor, de la Carrefour, Kaufland si Real.
Orange si Vodafone ocupa primele doua pozitii in cadrul categoriei servicii telecom.
Locul trei revine Cosmote Romania, pe patru s-a plasat RDS&RCS, iar Romtelecom si-a adjudecat locul cinci, fiind sustinut in principal de un public matur.
Casa ne-o ingrijim cu Ariel, Coccolino si Cif, iar Nokia bate si Samsung si Apple (locul doi si trei in cadrul electronicelor si electrocasnicelor).
Primul loc pe piata automobilelor a revenit Volkswagen, producatorul german fiind urmat in clasament de conationalii de la BMW, Audi si Mercedes. Dacia ocupa locul cinci.
In zona serviciilor bancare si financiare, BCR si BRD sunt bancile ce definesc categoria, urmate de ING si Raiffeisen, apreciate pentru puterea de inovare.
Google si Yahoo domina zona online, atacate de Youtube si Facebook.
Studiul 360insights a investigat peste 440 de marci din 17 categorii generice de produse. Cercetarea este reprezentativa la nivel urban pentru orasele mai mari de 50.000 locuitori. Esantionul a fost stabilit la 640 de respondenti, cuprinzand femei si barbati, cu varste cuprinse intre 16 si 54 de ani. Studiul a avut loc in noiembrie 2011, fiind o restrospectiva a performantei marcilor din anul 2011.
Autor: Alina Negrutiu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.