Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Tricourile cu mesaje discriminatorii vand
Tags: tricouri, discriminatoriu, anorexia, opinia publica, fete
Adevarul este ca tricourile care promoveaza misoginismul, frivolitatea sau anorexia pot fi considerate, folosind in limbajul celor care le poarta, cool, strasnice. Este un scenariu castigator pentru retaileri, caci tricourile cu note sexiste sunt articole care se vand rapid.
Adevarul este ca tricourile care promoveaza misoginismul, frivolitatea sau anorexia pot fi considerate, folosind in limbajul celor care le poarta, cool, strasnice. Este un scenariu castigator pentru retaileri, caci tricourile cu note sexiste sunt articole care se vand rapid.
In ciuda faptului ca opinia publica se revolta, de obicei, companiile isi cer scuze, dar continua sa produca articole similare.
La inceput a fost Abercrombie, a urmat Urban, Penney's, Forever 21 si multe altele. Nu stiti despre ce vorbim? Priviti mai jos.
Abercrombie and Fitch a lansat, in 2005, o serie de tricouri care au imprimate mesaje ca "Vad ca mi-ai cunoscut deja gemenii" si "Cine mai are nevoie de creier cand am astea?".
In iunie 2010, Urban Outfitters si-a retras de pe piata tricoul de mai jos, pe care scrie "Mananca mai putin", dupa ce a primit nenumarate plangeri ca promoveaza anorexia si tulburarile de alimentatie.
In februarie 2011, retailerul britanic Tesco si-a atras multe critici din partea grupurilor care militeaza pentru drepturile femeilor din cauza faptului ca a vandut tricoul de mai jos care, zice-se, promoveaza voaierismul.
Tricoul de mai jos a fost retras de pe rafturile magazinului Tilly dupa ce a fost relationat cu misoginismul (in imagine vedem o femeie dezbracat cu banda adeziva pe gura deasupra careia scrie "Bucura-te de liniste").
Autoritatea britanica de supervizare a standardelor in publicitate a interzis comercializare acestui tricou de la Zazzle.com din cauza ca promoveaza anorexia (mesajul spune ca "Nimic nu are un gust mai bun ca senzatia de a fi slab").
JCPenney a scos tricoul de mai jos dupa ce opinia publica generala s-a revoltat.
A recidivat insa si a continuat sa promoveze ideea de fete prostute, dar care iubesc distractia. Dovada: vezi mai jos!
Autor: Alina Negrutiu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.