Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Ultima tactica McDonald's pentru atragerea clientilor

Tags: marketing, mcdonald's, mancare proaspata, reclama, polonia, fast-food

Cand spui "mancare fast-food", te gandesti, in primul si in primul rand, la McDonald's. Cand vrei sa te lauzi ca mananci sanatos, spui ca "nu mergi deloc la McDonald's". Daca vrei sa slabesti, iti stergi cu totul McDonald's din minte. Am dreptate?
McDonald’s stie asta, asa ca vine in intampinarea dorintelor noastre secrete de a ne linge degetele pe care curg calorii delicioase, si ne prezinta reclama cu meniul in creta.
 
„Exista un restaurant care serveste doar mancare proaspata”, spune vocea din off, cu un frumos accent. La cine se refera? La McDonald’s, bineinteles. 
 
Noua campanie a debutat in Polonia si este hotarata sa le arate consumatorilor cat de dedicat este lantul de restaurante fast-food ideei de prospetime a mancarii. Asa ca se ia un artist plastic, i se dau acestuia multe bucati de creta si este rugat, de doua ori pe zi, sa deseneze meniul.
 
Intelegeti voi: desen perisabil, mancare perisabila. Ii credeti?
 
Autor: Alina Negrutiu


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016