Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Umor marca Doritos: Finalistii competitieiCrash the Super Bowl 2012
Tags: reclama, doritos, crowdsourcing, crash the super bowl, finalisti 2012
In urma cu sase ani, lansa prima sa competitie de crowdsourcing, al carei produs publicitar avea sa fie daruit milioanelor de americani ce urmareau fascinati celebrul Super Bowl. Campania a devenit ulterior o traditie, asa incat, in materie de publicitate, Doritos merge si in 2012 tot pe mana publicului.
In urma cu sase ani, lansa prima sa competitie de crowdsourcing, al carei produs publicitar avea sa fie daruit milioanelor de americani ce urmareau fascinati celebrul Super Bowl. Campania a devenit ulterior o traditie, asa incat, in materie de publicitate, Doritos merge si in 2012 tot pe mana publicului.
„Crash the Super Bowl” este poate cea mai cunoscuta campanie de crowdsourcing din lume. Creativitatea fanilor este provocata an de an intr-o competitie publicitara spectaculoasa, organizata de PepsiCo pentru brandul Doritos si care scoate la iveala cinci finalisti si doar un singur castigator. Cel mai bun dintre cei mai buni va primi ca premiu un milion de dolari si, desigur, oportunitatea ca reclama sa va fie vazuta de 100 milioane de oameni in timpul Super Bowl.
Pentru editia din 2012, campania a debutat in octombrie 2011 si s-a incheiat doua luni mai tarziu. In acest timp, s-au inscris in concurs nu mai putin de 6.100 de spoturi publicitare a cate 30 de secunde, toate avand in prim plan chipsurile Doritos.
Dupa analiza atenta a reclamelor primite, brandul si-a prezentat, in aceasta luna, cei cinci finalisti. Castigatorul va fi ales de catre public, care poate vota clipul favorit pe site-ul Doritos.
Spoturile sunt foarte creative si se remarca printr-un umor spumos, usor de inteles si digerat.
„Man’s Best Friend”– Coruptia functioneaza la orice nivel si sub orice forma. Clipul are 170.000 vizualizari pe YouTube .
“Bird of Prey”– Cu 117.000 vizualizari pe YouTube, reclama ilustreaza efectul „nebunesc” pe care Doritos il are asupra unui barbat. Simpla vedere a chipsurilor il transforma intr-o pasare de prada.
„Dog Park” – Ce faci cand nu ai o recompensa pentru animalul de companie? Apelezi la Doritos. Dar, atentie, poate avea efecte secundare neasteptate, efecte pentru care a primit peste 100.000 vizualizari pe YouTube.
„Hot Wild Girls” – Un telefon magic, cu o optiune de comanda vocala asemanatoare cu Siri de pe iPhone, este principalul vinovat de o incurcatura hazlie. A primit 95.000 de vizualizari.
„Sling Baby” – Un copil rautacios isi primeste pedeapsa binemeritata: i se confisca punga de Doritos. 83.000 vizualizari pe YouTube.
Voua care vi se pare mai amuzanta? Care dintre ele ar merita un milion de dolari?
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.