Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Un nou trio de marketing: Coke Zero, Play Station si MSN
Tags: coca cola, coke zero, coke zero gaming zone, play station, it's possible
Cand vor sa-si sporeasca influenta asupra consumatorilor, companiile is dau mana, fac aliante. Pare ciudat? Nu, nu este. De fapt, a devenit un lucru tot mai comun ca marile branduri sa formeze cate un duo sau trio de marketing menit sa potenteze succesul unei campanii. Acesta este si cazul Coca-Cola care a incheiat recent un parteneriat cu Play Station, brandul de jocuri video al celor de la Sony. Totul sub supravegherea MSN.
Cand vor sa-si sporeasca influenta asupra consumatorilor, companiile is dau mana, fac aliante. Pare ciudat? Nu, nu este. De fapt, a devenit un lucru tot mai comun ca marile branduri sa formeze cate un duo sau trio de marketing menit sa potenteze succesul unei campanii. Acesta este si cazul Coca-Cola care a incheiat recent un parteneriat cu Play Station, brandul de jocuri video al celor de la Sony. Totul sub supravegherea MSN.
Desi poate parea varianta ideala pentru doamnele si domnisoarele care tin la propria silueta, cea mai recenta campanie a Coca-Cola Zero nu este adresata femeilor.
Barbat, intre 25 si 44 ani, pasionat de jocuri pe calculator. Acesta este de fapt publicul catre care tinteste acum varianta light a celei mai cunoscute bauturi racoritoare din lume. Iar pentru a ajunge la ei compania a incheiat un parteneriat cu Play Station. Asa s-a nascut Coke Zero Gaming Zone, o platforma online cu jocuri, despre jocuri si stropita din belsug cu Coke Zero.
La aceasta intelegere a luat parte si MSN, reteua companiei Microsof, care gazduieste si alimenteaza site-ul cu cele mai noi informatii in materie.
Coke Zero Gaming Zone s-a lansat in urma cu trei luni in Marea Britanie si in alte opt state europene si se anunta a fi un succes, site-ul inregistrand deja peste 2 milioane de vizitatori.
Totul face parte dintr-o campanie mai ampla a Coca-Cola, aflata sub sloganul „It’s possible”. Iata unul dintre clipurile ei de promovare.
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.