Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Un produs creat pe loc de client, comestibil si inspirat de YouTube
Tags: u flavour, bauturi personalizate, marci, automate u flavour
Unii oameni au cele mai nebunesti idei. Dar de foarte multe ori, tocmai aceste idei se dovedesc a fi cele mai de succes. Asa cum YouTube a pornit de la ideea unei libertati acordate aproape in intregime utilizatorului, tot asa trei tineri din America de Nord au decis sa ofere consumatorilor posibilitatea de a-si crea propria bautura.
Unii oameni au cele mai nebunesti idei. Dar de foarte multe ori, tocmai aceste idei se dovedesc a fi cele mai de succes. Asa cum YouTube a pornit de la ideea unei libertati acordate aproape in intregime utilizatorului, tot asa trei tineri din America de Nord au decis sa ofere consumatorilor posibilitatea de a-si crea propria bautura.
Deoarece proiectul este abia la inceput, va mai dura cateva luni pana cand oameni din toata lumea vor putea sa intre pe site si sa isi aleaga ingredientele, sa le combine, sa opteze pentru un design si o eticheta a sticlei si sa astepte livrarea la domiciliu.
Cei care au dezvoltat aceasta afacere par sa fi luat in calcul toate riscurile. Desi nu neaga posibilitatea ca unii dintre utilizatori sa amestece ingredientele intr-un mod dezastruos obtinand un rezultat deloc comestibil, acestia au implementat si un sistem de notare sau de rating, astfel ca cele mai reusite combinatii vor putea primi calificative care sa ii inspire, probabil, si pe alti utilizatori.
Cum planurile marete sunt specifice americanilor, cei trei tineri au de gand ca in viitor aceste bauturi sa poata fi cumparate direct din strada prin intermediul unor automate sub forma unor camioane mari inscriptionate cu marca U Flavour.
Ideea nu este una noua si nu se indeparteaza foarte mult de posibilitatea de a-ti alege inghetata preferata cu aromele dorite de tine, insa un invelis eficient de marketing este ceea ce face diferenta in aceasta situatie. In plus, automatele-camioane au mari sanse sa aiba succes printre americani, mai ales ca acestia se dau in vant dupa astfel de gaselnite.
Prin strategia pusa la cale, U Flavour devine un competitor care ia in vizor toate marcile deja existente. Chiar daca in acest moment nu reprezinta nicio amenintare pentru marile branduri, nu se stie niciodata ce se poate intampla in viitorul apropiat, pe o piata in care schimbarile sunt din ce in ce mai rapide.
Autor: Mihaela Pascu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Alte articole similare pentru fiecare cuvant
Articole similare
Ultimele articole
Mai multe articole despre marci
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.