Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Un spot dulce de la Primola
Tags: reclama primola, spot primola, ciocolata primola, grey g2 romania
Tocmai ce s-au ales premiantii ultimului deceniu de publicitate romaneasca. Privind dinspre trecut catre prezent, este imposibil sa nu admiri parcursul, evolutia. Pe baze deja stabile, se construiesc alte bijuterii publicitare, iar noua reclama la ciocolata Primola este cea mai recenta dintre ele.
Tocmai ce s-au ales premiantii ultimului deceniu de publicitate romaneasca. Privind dinspre trecut catre prezent, este imposibil sa nu admiri parcursul, evolutia. Pe baze deja stabile, se construiesc alte bijuterii publicitare, iar noua reclama la ciocolata Primola este cea mai recenta dintre ele.
Simpatica, chiar hazlie, cu un fundal muzical inspirat, reclama este un mic colaj de momente ale vietii, unele jenante, alte intense, altele relaxante. Fiecare dintre acestea insa cer si merita a fi indulcite.
Spotul TV face parte din campania „Oricum te simti, Primola te simte”, marcand o noua abordare in ceea ce priveste strategia de comunicare a brandului, una care are la baza dorinta de apropiere fata de consumatori. Pentru asta s-a patruns in universul lor familial si familiar, ilustrand si mizand pe emotiile acestora: suparare, bucurie, relaxare.
“S-au luat trei situatii, slices of life, fiecare cu aroma sa si s-au pus la fiert sub un capac care se numeste o ciocolata pe sufletul tau. S-a filmat cu mult curaj, intr-o singura zi si cu un catel si cu un baietel. S-a mers la studio, s-au inregistrat voci si cantecul care sa insoteasca cel mai bine fiecare actiune. Ne-am bucurat, am aprobat, am dezaprobat, am ras, ne-am imbufnat, a mers greu si a mers snur. S-a mancat Primola. Multa. La sfarsit, a iesit un spot feminin, dragalas, plin de emotii”, explica Oana Gheorghe, Senior Copywriter, Grey-G2 Romania.
Ideea reclamei ii apartine agentiei Grey-G2 Romania, iar filmul casei de productie Multi Media East, printre cei mai mari producatori autohtoni de spoturi publicitare. Muzica a fost realizata de KMP Studio si compusa de Vlad Gheorghiu.
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 2 voturi.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.