Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Virgin Media anunta inceputul erei reclamelor targetate in televiziune
Tags: virgin media, reclame targetate, publicitate tv, reclame televiziune
Unul dintre cele mai mari avantaje ale publicitatii online este posibilitatea de a targeta reclamele in functie de anumite caracteristici ale publicului tinta, posibilitate indisponibila momentan in televiziune. Dar Virgin Media promite ca v-a schimba acest lucru.
Unul dintre cele mai mari avantaje ale publicitatii online este posibilitatea de a targeta reclamele in functie de anumite caracteristici ale publicului tinta, posibilitate indisponibila momentan in televiziune. Dar Virgin Media promite ca v-a schimba acest lucru.
Trustul de presa britanic, parte a grupului Virgin, detinut de miliardarul Richard Branson, pregateste publicitarilor o surpriza de proportii. In primavara lui 2012, compania intentioneaza sa lanseze un serviciu de reclame targetate disponibil in intreaga retea Virgin.
Acest serviciu va permite advertiserilor sa creeze si sa distribuie reclame TV targetate in functie de nevoile proprii. Astfel si publicul va fi expus unor reclame relevante, menite sa-i capteze atentia si sa-i straneasca interesul.
Pentru o buna segmentare a publicului, compania va analiza date precum domiciliul, varsta si pachetul de servicii achizitionat. De asemenea, aceasta va colabora cu o companie specializata in marketingul bazelor de date.
Initial, reclamele vor rula impreuna cu continutul video disponibil la cerere insa treptat va fi introdus in intreaga retea.
Virgin Media a testat deja reclamele targetate cu ajutorul unor branduri precum Honda, Gillette sau Blackberry.
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.