Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Volksbank si bucuriile simple ale vietii
Tags: volksbank, reclame, campanie, bbdo, bucuriile simple
Dupa ce s-a jucat nitel cu publicitatea neconventionala, creand iluzii optice la metroul bucurestean, Volksbank revine la lucruri mai simple si la bucuriile simple care le insotesc. Asa se face ca noua sa campanie de comunicare porneste tocmai de la aceasta idee.
Dupa ce s-a jucat nitel cu publicitatea neconventionala, creand iluzii optice la metroul bucurestean, Volksbank revine la lucruri mai simple si la bucuriile simple care le insotesc. Asa se face ca noua sa campanie de comunicare porneste tocmai de la aceasta idee.
Efortul publicitar este menit sa promoveze noul produs bancar al Volksbank: Creditul de Consum fara ipoteca imobiliara, care ofera beneficiarilor asigurare de viata si acces la Internet Banking, dar si oferta la contul de economii si la creditul de consum.
"Traim intr-o lume al carui ritm frenetic ne indeparteaza de lucrurile pe cat de simple, pe atat de frumoase ale vietii. 'Nu pot azi', ,'poate altadata' au devenit raspunsuri aproape instinctive, nu pentru ca n-am mai avea deloc timp, ci pentru ca, pur si simplu, am uitat ce ne bucura odata. Noua campanie de comunicare Volksbank reprezinta o invitatie de a ne aminti un lucru simplu, dar important: sa ne acordam un mic ragaz pentru a impartasi cu cei de langa noi o bucurie: un joc de demult, o pasiune, un mestesug sau un hobby de weekend. Pentru ca lucrurile mici pot fi cateodata foarte mari, Volksbank ii saluta pe cei care-si fac timp sa invete pe cineva drag o bucurie simpla", a declarat Alfred Borcan (Marketing Director, Volksbank Romania).
Campania poarta semnatura Graffiti BBDO si se desfasoara in perioada 12 octobrie – 31 decembrie, dispunand de executii TV, print, radio si online.
Credit de consum fara ipoteca
Cont de economii
Credit de consum - Licuricii
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
4.5
din 5
- 2 voturi.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.