Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Vrei reclame de succes? Afla ingredientele secrete
Tags: copywriting, reclame, text, sarbatori, informatii, cercetare
Nu mai e mult pana la sarbatorile de iarna. Sau poate vi se pare ca e inca prea devreme sa vorbim despre ele. Daca noi inca mai speram la o zi cu soare care sa ne aminteasca macar de inceputul lunii septembrie cand vara se ingana cu toamna, toti marii retaileri se pregatesc de iarna inca din... primavara.
Nu mai e mult pana la sarbatorile de iarna. Sau poate vi se pare ca e inca prea devreme sa vorbim despre ele. Daca noi inca mai speram la o zi cu soare care sa ne aminteasca macar de inceputul lunii septembrie cand vara se ingana cu toamna, toti marii retaileri se pregatesc de iarna inca din... primavara.
A pune laolalta ingredientele unei retete de succes inseamna sa faci mai inainte cercetare temeinica in legatura cu produsul pe care l-ai primit. Din fericire, de cele mai multe ori va trebui doar sa ai urechile ciulite si sa asculti.
Sa-l asculti pe producator. Sa-l lasi sa vorbeasca la nesfarsit despre produs, despre ce face acest produs sa functioneze, de ce l-a creat, ce spera ca produsul sa ofere clientilor. In multe cazuri, doar aceste informatii s-ar putea sa fie suficiente pentru textul pe care urmeaza sa il scrii.
Mai departe, asculta-ti publicul tinta. Direct sau indirect, acestia iti spun ceva despre ceea ce au nevoie cu adevarat. Profita de social media unde parerile legate de produse sunt cele ale unor oameni care au testat produsul si care isi exprima opinia sincera.
Trage cu urechea si la competitori. Ce functioneaza pe piata acestui produs si ce nu merge cum trebuie? Ce poti sa inveti de la cei care au dat gres incercand sa promoveze un produs similar?
Pui informatiile laolalta si incepi sa scrii. Dupa o astfel de cercetare care este obligatorie si necesara, pornesti deja la drum cu sanse suplimentare de castig. Asa ca, inainte de a te gandi la ceea ce exista deja (fulare, aburi, caciului de Mos Craciun), profita de asii din maneca.
Autor: Mihaela Pascu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.