Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Vrei sa-ti vezi produsul pe rafturi? Cum ii convingi pe retaileri
Tags: afacere, dezvoltare brand, idei afaceri, produs, promovare, retaileri, magazin
Multi dintre scriitorii pe care i-am cunoscut pana in prezent aveau povesti similare despre cum, tineri fiind, isi aduceau cartile publicate pe rafturile cele mai accesibile in librarii sau le asezau in vitrina atunci cand librarul nu era atent.
Multi dintre scriitorii pe care i-am cunoscut pana in prezent aveau povesti similare despre cum, tineri fiind, isi aduceau cartile publicate pe rafturile cele mai accesibile in librarii sau le asezau in vitrina atunci cand librarul nu era atent.
Astazi, oricat de mult ne-ar placea sa supraveghem atat de indeaproape modul in care ni se vand produsele intr-un magazin, este evident ca avem de-a face cu solutii mult mai pragmatice si cu efect pe termen lung.
Sa spunem deci ca ai un produs care este deja destul de apreciat pe piata, insa nu la un nivel care sa ii aduca locul pe care il merita prin calitatea sa.
Orice brand are o poveste asa ca va trebui sa faci rost de una. Iar povestea asta va trebui sa arate cat mai eficient ce poate un produs sa ofere companiei care alege sa il vanda. Astfel, va trebui ca produsul nostru sa corespunda obiectivelor pe care si le propun retailerii vizati de noi.
Cu rabdarea treci si marea si ajungi si pe raftul potrivit. Nu incerca sa contactezi direct retailerii mari care poate inca nici nu au auzit de compania ta. Porneste de la un nivel potrivit, incheie contracte cu retaileri mai mici, dar potriviti pentru produsul tau. Companiile mari vor cere dovezi ca produsul s-a vandut bine timp de un an sau doi. Asa ca aceasta este o etapa peste care nu ai cum sa sari.
Cand iti prezinti oferta, ia in calcul toata categoria care iti va include produsul si pe care retailerul in cauza o comercializeaza deja. Astfel, daca prezinti valori obiective si demonstrezi ca vanzarile vor merge bine, vei avea sanse mult mai bune sa intri pe piata cu produsul tau si prin retailerul respectiv.
Nu uita ca, mai departe, si produsul tau sa se bucure de promotii si oferte in cadrul magazinelor!
Autor: Mihaela Pascu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.