Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Asa arata cel mai scurt plan de marketing din lume
Tags: plan marketing, public tinta, cumparatori, competitie, produse, mesaje cheie, dezvoltare afacere
Poate ca te codesti de o mie de ori inainte sa treci la compunerea unui plan de marketing efectiv si poate ca amani zile in sir momentul in care va trebui sa te asezi la birou si sa incepi sa scrii ceea ce pana acum doar ai schitat in linii mari.
Poate ca te codesti de o mie de ori inainte sa treci la compunerea unui plan de marketing efectiv si poate ca amani zile in sir momentul in care va trebui sa te asezi la birou si sa incepi sa scrii ceea ce pana acum doar ai schitat in linii mari.
Dar un plan bun de marketing tot va trebui sa faci. Unul care sa iti permita sa faci fata cu succes schimbarilor, sa urmaresti piete noi, sa lansezi produse si sa vii cu solutii atunci cand e necesar.
Un plan de marketing eficient si cat mai concis poate sa urmareasca punctele esentiale si sa iti directioneze astfel afacerea catre un parcurs optim.
1. Identifica piata, evalueaza imprejurimile si fa o analiza a competitiei.
2. Fa un profil al cumparatorilor-tinta in functie de cei care vor cumpara cel mai probabil produsele tale.
3. Stabileste obiective clare in functie de principalul scop pe care il tinteste compania ta.
4. Nu uita de bugetul pe care va trebui sa il stabilesti astfel incat sa te asiguri ca lipsa unor sume intr-o anumita etapa nu va fi o problema.
5. Identifica acele trasaturi care iti diferentiaza produsele de cele ale competitorilor tai si incearca mai apoi sa raspunzi cerintelor publicului-tinta.
6. Compune mesaje cheie prin care sa ajungi la cumpratori si sa ii convingi sa cumpere produsele sau serviciile afacerii tale.
7. Decide asupra cailor prin care urmeaza sa iti promovezi brandul.
8. Construieste un plan prin care sa masori impactul si cu ajutorul caruia sa urmaresti progresul masurilor pe care le iei.
Un proiect bine intocmit te scuteste de multe batai de cap. Indiferent de cat de limitat iti este timpul, nu poti sari peste aceasta etapa. Un plan de marketing te asigura ca vei urma indeaproape anumiti pasi care te vor ajuta sa ajungi acolo unde ti-ai propus.
Autor: Mihaela Pascu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.