Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Cum sa te folosesti de bloggeri pentru promovare: Exemplul Puma
Tags: puma, bloggeri, volvo ocean race, competitie nautica, promovare
Intr-o lume in care puterea internetului este in crestere, mass-media clasica are parte de propria sa concurenta: bloggerii. Iar companiile care stiu sa ii puna in valoare si sa ii atraga de partea lor au castigat deja o batalie in spatiul online. Este vorba despre un nou trend, pe care Puma a decis sa il urmeze.
Intr-o lume in care puterea internetului este in crestere, mass-media clasica are parte de propria sa concurenta: bloggerii. Iar companiile care stiu sa ii puna in valoare si sa ii atraga de partea lor au castigat deja o batalie in spatiul online. Este vorba despre un nou trend, pe care Puma a decis sa il urmeze.
Compania a selectat 10 bloggeri, utilizatori de Tumbler si Instagram, pentru a se promova in cadrul Volvo Ocean Race, una dintre cele mai cunoscute competitii nautice internationale. Intitulat „Everest of sailing”, evenimentul a debutat in luna noiembrie anul trecut si se va incheia in iulie 2012, dupa o aventura maritiva de 39.000 de mile, care ii va purta pe concurenti in cele mai periculoase ape ale lumii.
Cum Puma are inscrise in concurs 6 ambarcatiuni si este unul dintre sponsorii oficiali, managerii companiei au decis sa isi asigure vizibilitatea nu doar prin intermediul mass-media, ci si cu ajutorul unor internauti influenti in mediul online.
Pentru asta a trimis pentru o saptamana si pe cheltuiala proprie, un grup de 10 bloggeri la Abu Dhabi, locul in care echipajele fac un mic popas. Misiunea lor este de a face fotografii si de a posta pe internet informatii si noutati privind competitia.
Desi bloggerii sunt platiti de Puma pentru a acoperi evenimentul, reprezentantii companiei spun acestia au libertatea de a scrie ce si cum doresc. Experienta lor va fi facuta publica nu doar prin intermediul blogurilor personale, ci si pe Facebook si Twitter.
Puma nu este singura companie care recurs la o astfel de metoda pentru a asigura vizibilitatea online a unui eveniment. Practic, compania s-a inspirat de la Tumbler care de mai bine de doi ani trimite bloggeri la New York Fashion Week, cel mai renumit eveniment de moda din lume.
Una peste alta, aceasta initiativa a Puma este o recunoastere a contributiei bloggerilor la transmiterea informatiilor in mediul online si a puterii lor crescande de influentare.
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.