Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Portretul blogger-ului roman
Tags: blogger, blog, bloggeri romani, social media
"Raportul blogosferei romanesti" este un studiu realizat de Refresh.ro, care a fost prezentat de Costin Cocioaba in cadrul Social Media Summit 2012. Studiul a prelevat informatiile dezvaluite de aproximativ 500 de bloggeri din Romania si este inca in desfasurare, urmarindu-se atingerea numarului de 800 de bloggeri.
"Raportul blogosferei romanesti" este un studiu realizat de Refresh.ro, care a fost prezentat de Costin Cocioaba in cadrul Social Media Summit 2012. Studiul a prelevat informatiile dezvaluite de aproximativ 500 de bloggeri din Romania si este inca in desfasurare, urmarindu-se atingerea numarului de 800 de bloggeri.
Majoritatea bloggerilor din Romania sunt activi pe blog din 2007-2009 si intretin bloguri personale (85%). Timpul mediu petrecut pe blog este de 1-3 ore si majoritatea bloggerilor au domeniu propriu, 45% au chiar gazduire proprie. Cum isi masoara succesul? Prin comentariile primite si reactiile starnite pe canalele social media.
In ceea ce priveste continutul, cei mai multi bloggeri scriu saptamanal (47%), cele mai abordate subiecte fiind cele personale (62%). 37% dintre bloggeri posteaza peste 30 de articole pe luna, iar in topul materialelor postate se numara textele (81%), fotografiile (76%) si clipurile video (35%).
Aproape jumatate dintre repondenti investesc sub 500 de euro in blog, in mare parte pentru gazduire si domenii web (48%), marketing si publicitate (10%) si editare (3%), in timp ce 49% nu investesc nimic.
Am ajuns la prezenta bloggerilor in social media. Aproape toti bloggeri au cont pe Facebook (95%) si jumatate au o pagina speciala pe Facebook asociata blogului. Pe Twitter se regasesc 70% dintre bloggeri, iar 34% dintre acestia isi publica automat articolele si acolo. 35% dintre bloggerii romani au si cont LinkedIn.
In cele din urma, sa vorbim despre venituri. Conform declaratiilor bloggerilor romani, acestia au incasat in 2011 in total aproximativ 415.000 de euro de pe urma blogului. 32% din bani provin din articolele platite, 23% din display, in timp ce 17% este generat de marketingul afiliat. Exista unii bloggeri care pot trai lejer doar din venitul provenit din bloguri, insa de obicei, bloggerii nu se bazeaza pe aceasta activitate ca singura sursa de venit.
Autor: Adelina Moisan
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Alte articole similare pentru fiecare cuvant
Articole similare
Ultimele articole
Mai multe articole despre blogger
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.