Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
STUDIU: Blogging-ul creste deopotriva lead-urile si traficul pe website-ul companiei
Tags: blogging, companii, b2b, b2c, blog, trafic site, studiu
Cine n-are blog, sa-si faca, iar cine are, sa-l intretina. Cam asa s-ar putea traduce intr-un soi de aforism rezultatele unui studiu recent privind impactul blogging-ului asupra traficului unui website.
Cine n-are blog, sa-si faca, iar cine are, sa-l intretina. Cam asa s-ar putea traduce intr-un soi de aforism rezultatele unui studiu recent privind impactul blogging-ului asupra traficului unui website.
In medie, companiile care publica pe blog 15 sau mai multe articole pe luna genereaza de 5 ori mai mult trafic pe site decat companiile care nu au un blog, iar cele care publica intre 9 si 15 articole pe luna genereaza de trei ori mai mult trafic decat companiile care nu au blog.
Blogging-ul genereaza trafic intrucat continutul publicat este indexat de catre motoarele de cautare si distribuit cu ajutorul diferiteleor canale de comunicare, inclusiv prin social media. Astfel ca, publicand cu regularitate pe blog companiile realizeaza un adevarat arsenal de continut online, cu fiecare articol publicat creand practic cate o legatura cu website-ul lor.
Continutul generat de companiile mici (cu 1 pana la 10 angajati) au se pare un impact mai mare decat cel generat de companiile mari.
Atunci cand companiile isi intensifica postarile pe blog, traficul pe website creste in functie de cat de mari sunt eforturile de generare a continutului:
- In medie, companiile beneficiaza de o crestere cu 45% a traficului atunci cand cresc numarul de articole postate de la 11-20 la 21-50.
- Companiile B2C care publica pe blog doar o data sau de doua ori pe luna , genereaza cu 70% mai mult trafic decat cele care nu au blog.
Studiul mai arata ca acele companii care au publicat mai mult de 200 de articole pe blog genereaza de 5 ori mai multe lead-uri decat cele care posteaza 10 articole sau chiar mai putine.
Companiile B2B care posteaza pe blog o data sau de doua ori pe luna genereaza cu 70% mai multe lead-uri decat cele care nu posteaza pe un blog. In schimb, companiile B2C beneficiaza de o crestere a numarului de lead-uri pe masura ce isi dezvolta arsenalul de articole postate pe blog.
De asemenea, companiile care cresc numarul postarilor pe blog de la 3-5 pe luna la 6-8 pe luna aproape ca isi dubleaza numarul lunar de lead-uri.
Studiul mai arata ca si social media ajuta in buna masura la cresterea traficului site-urilor. Astfel, companiile au parte de o crestere cu 185% a traficului web dupa ce reusesc sa adune 1.000 de fani pe Facebook, iar cele care au intre 51 si 100 de followeri pe Twitter au mai cu 106% mai mult decat cele cu 25 sau mai putini followeri.
Studiul HubSpot se bazeaza pe datele colectate de la 7.000 de companii si a fost realizat in perioada iulie-august 2012.
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.