Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Clientii NU mai cumpara produse online in 2013
de Ana Tudor |
Tags: achizitionare produse, cumparaturi online, magazine online, probarea produselor
Cu cat tehnologia se dezvolta si este tot mai performanta de la o zi la alta, cu atat clientii au inceput sa isi dea seama ca nu pot avea incredere in ofertele de pe internet si au inceput sa prefere magazinele care le permit sa testeze produsele care ii intereseaza pentru a nu se trezi cu surprize atunci cand le este livrata comanda.
Cu cat tehnologia se dezvolta si este tot mai performanta de la o zi la alta, cu atat clientii au inceput sa isi dea seama ca nu pot avea incredere in ofertele de pe internet si au inceput sa prefere magazinele care le permit sa testeze produsele care ii intereseaza pentru a nu se trezi cu surprize atunci cand le este livrata comanda.
Interesul scazut fata de magazinele online a fost inteles de catre proprietari care intentioneaza sa isi deschida sedii fizice daca nu vor sa fie scoasa din carti afacerea lor.
Ebay si Etsy, unele dintre cele mai cunoscute magazine online au inceput sa se gandeasca tot mai serios la deschiderea unor sedii in cateva orase importante, deoarece si-au dat seama ca cei mai multi dintre clienti sunt dornici sa testeze, sa atinga sau sa probeze produsele inainte sa le achizitioneze.
Deja si-au facut aparitia pe piata primele magazine online care si-au deschis sedii, iar unul dintre este este Piperlime, divizia online a brandului de haine si accesorii Gap.
Brandurile sustin ca se adreseaza clientilor care doresc sa vada cu ochii lor ceea ce isi doresc sa cumpere sau care se gandesc la cumparaturi ca la o oportunitate de a relationa cu cei din jur.
"Peste 90% dintre vanzari au in continuare loc in sediile fizice, fapt ce reprezinta un motiv mai mult decat convingator pentru ca antreprenorii din mediul online sa iti largeasca orizonturile", a declarat Sucharita Mulpuru, analist la Forrester Research.
Rolul magazinelor online era acela de a-i scuti pe oameni de a se plimba prin magazine si prin aglomeratie si de a mai pierde timpul stand la cozi, pentru ca acest fenomen este evident unul neplacut si la inceput chiar a avut succes, insa in prezent clientii isi doresc tot mai mult sa atinga materialele si sa probeze hainele inainte de a le achizitiona.
Autor: Ana Tudor
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.