Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
De ce e-mail-ul tau nu e cel mai eficient. S-ar putea sa ii lipseasca aceste 5 elemente
de Stefan Matei |
Tags: e-mail, newsletter, mobile marketing, continut, mobil
Sa nu te gandesti vreodata sa renunti la e-mail. Pana la o inventie care sa fie mai convenabila din punct de vedere al raportului eficienta-pret, e-mail-ul ramane unul dintre cele mai bune canale de comunicare si de promovare. Oricat de raspandite sunt alte cai de comunicare, e-mail-ul ramane in top si pare sa ne mai insoteasca o vreme in aceasta calatorie in online.
Sa nu te gandesti vreodata sa renunti la e-mail. Pana la o inventie care sa fie mai convenabila din punct de vedere al raportului eficienta-pret, e-mail-ul ramane unul dintre cele mai bune canale de comunicare si de promovare. Oricat de raspandite sunt alte cai de comunicare, e-mail-ul ramane in top si pare sa ne mai insoteasca o vreme in aceasta calatorie in online.
Diferenta o face insa faptul ca trebuie sa adaptam e-mail-ul la anul in care traim fiindca, intr-adevar, clientii folosesc azi diferite gadget-uri pentru a-si verifica inboxul si pentru a cumpara online.
Un newsletter pe care il citesc de fiecare data e cel care pare scris de cineva exact pentru mine. Si pana la finalul textului ma convinge sa dau click si sa merg si in site. Cuprinde, cred eu, toate elementele pe care o sa vi le prezint, pe rand, prin cele ce urmeaza.
Noul chip al e-mail-ului
Asa cum ne dam seama ca o haina s-a demodat, tot asa stim si daca un newsletter a ramas in urma. O sa-i observam layout-ul vechi de cativa ani, textele ponosite, reclamele pentru care nu pare sa isi fi dat cineva interesul si subject line-urile lipsite de sare si piper. Noul chip pe care avem datoria sa i-l dam (asta daca vrem sa reinvie vanzarile) trebuie sa isi intampine clientul ca pe unicul sau cel mai important abonat. Sa stim cui ne adresam si ce ii place omului caruia ii scriem.
Daca ne folosim baza de date, sa o folosim impreuna cu un algoritm care ne va permite sa tinem cont de cei carora le trimitem aceste e-mail-uri zi de zi.
Un strop de mobile marketing
Ne apropiem de mult asteptatul procent de 50% reprezentat de cei care deschid e-mailul folosind un device mobil. Daca inca nu ne-am adaptat newsletter-ele pentru varianta de mobil, aceasta e o schimbare care trebuie facuta in cel mai scurt timp posibil.
Salveaza-ti angajatii de la rutina de a masacra e-mail-uri
Sa nu ne imaginam ca exista om caruia ii place sa faca newslettere manual zi de zi, sa puna zeci de link-uri, sa incarce zeci de imagini (si sa le redimensioneze), sa-si mai arunce eventual si ochii peste toate textele (fiindca, nu-i asa, acelasi om ar trebui sa observe si greselile). Nu exista, iar rutina va face ceea ce face, de obicei, rutina: va nivela newsletterele. Daca voiai un xerox, felicitari, il ai. Solutia e sa actualizezi programele si sa ii ajuti pe oameni sa faca newslettere prin soft-uri noi care le permit sa incarce intregul continut prin sarcini cat mai simple, efectuand la final doar mici ajustari.
In plus, o astfel de automatizare si actualizare a programelor ne ajuta sa avem si un e-mail interactiv. E un element costisitor, dar rezultatele se vor vedea.
E-mail-ul, prietenul care le stie pe toate
De cate ori nu ti s-a intamplat sa "rasfoiesti" bucuros un newslettter, sa fii prins de ofertele "editie limitata", sa intri in site si sa te apuci sa umpli cosul de cumparaturi si cu alte produse pe langa ceea ce voiai initial sa cumperi?
Astfel de recomandari sau sugestii pot fi incluse si in e-mail. Poti trimite unele sugestii separat, dupa ce o persoana a achizitionat ceva. Atentie insa, nu sufoca abonatul respectiv cu astfel de e-mail-uri.
Continutul trebuie sa contina informatii suficiente
Aceasta e, daca vreti, varianta ideala a unui newsletter. Sa presupunem ca vrem sa anuntam un training, o conferinta sau orice alt eveniment la care ne dorim sa participe si cei carora le trimitem newsletter-ul. Daca atasam si o harta cu adresa locului unde se va desfasura evenimentul sau daca ne gandim la un mod interactiv de a oferi indicatii precise cu privire la aceeasi adresa, atunci am facut un pas in directia unui e-mail un pic mai eficient.
Sa oferim o cantitate suficienta de informatii nu inseamna sa facem o exceptie de la regula prin care ii atragem pe abonati in site. Inseamna sa fim onesti fata de ceea ce si noua ne-ar placea sa gasim intr-un newsletter. Daca oferim harta, putem include si indemnul catre o descriere (de data aceasta, in site) a unui element surpriza pe care il va include evenimentul respectiv.
Autor: Stefan Matei
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Alte articole similare pentru fiecare cuvant
Articole similare
Ultimele articole
Mai multe articole despre e-mail
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.