Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Afla cum poti sa iti transformi mica afacere intr-un brand
de Ana Tudor |
Tags: afacere mica, transforma-ti afacerea in brand, cum sa iti construiesti o afacere
Multi oameni gresesc considerand ca brandul este acelasi lucru cu logo-ul pentru companii. De fapt, termenul de "branding" reprezinta functionarea perfecta a tuturor componentelor companiei in ideea formarii unei imagini.
Multi oameni gresesc considerand ca brandul este acelasi lucru cu logo-ul pentru companii. De fapt, termenul de "branding" reprezinta functionarea perfecta a tuturor componentelor companiei in ideea formarii unei imagini.
Daca vrei sa iti transformi afacerea intr-un brand puternic, aceste patru sfaturi te-ar putea ajuta:
1. Incearca sa iti imaginezi cum va arata brandul tau
Gandeste-te foarte bine care sunt lucrurile care diferentiaza compania ta de celelalte. Compania pe care o conduci este una solida sau te temi ca vei putea esua in orice clipa? Stilul companiei tale este unul traditional sau este necomformist?
2. Alege un punct din care sa incepi
Crearea unui brand poate fi covarsitoare. Gaseste un element al brandului tau care poate fi folosit ca punct de plecare. Cele mai multe companii incep prin a face un logo, in timp ce altele aleg sa inceapa prin a compune un slogan. De asemenea, poti folosi chiar numele companiei pentru a construi un brand.
Darlene Tenes, detinatoarea companiei CasaQ, a folosit numele companiei pentru a face cat mai vizibila legatura dintre ea si legaturile ei hispanice. Litera Q de la sfarsitul cuvantului vine de la "querida" care se poate traduce "iubita", numele companiei sale traducandu-se prin sintagma "Casa mult iubita".
3. Fii consecvent
Odata ce ai elementul de inceput, poti sa alegi elementele de design, precum culorile specifice, logo-ul, pagina de web sau sloganul. Fii consecvent in ceea ce priveste strategia de marketing si social media. Daca imaginea brandului tau este una haioasa, atunci pana si stilul in care iti scrii newsletter-ul trebuie sa fie caracteristic. Mai mult decat atat, pana si felul in care biroul tau este decorat trebuie sa reflecte imaginea brandului.
4. Acorda importanta si lucrurilor mici
De cele mai multe ori micile detalii atrag atentia clientilor. Asigura-te ca toti angajatii tai vor include sloganul companiei pe cartile de vizita si pe pagina web. Acest lucru va atrage atentia asa cum se intampla si in cazul hainelor. De exemplu, atunci cand vei cumpara uniforme pentru angajati vei observa cat de important este un lucru mic, precum eticheta. Odata ce ai reusit sa iti creezi un brand, de fiecare data cand va trebui sa iei o decizie, nu conteaza cat de mica sau de mare, intreaba-te daca te va ajuta sau nu in dezvoltarea brandului pe care l-ai creat
Autor: Ana Tudor
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.