Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Alianta antiGoogle
Tags: alianta, parteneriat, yahoo, microsoft, aol, publicitate
Dupa principul unde-s multi, puterea creste, trei uriasi ai spatiului virtual au incheiat de curand un parteneriat pentru a pune capat suprematiei Google si Facebook pe piata de publicitate online.
Dupa principul unde-s multi, puterea creste, trei uriasi ai spatiului virtual au incheiat de curand un parteneriat pentru a pune capat suprematiei Google si Facebook pe piata de publicitate online.
Incepand de anul viitor, Yahoo, Microsoft si AOL vor vinde impreuna bannerele publicitare online, cunoscute sub numele de display ads, in incercarea de a mai diminua din avantul pe care Google si Facebook il au in ultima perioada.
Asta pentru ca display ad-urile care apar pe paginile web atrag deopotriva companiile care vor sa-si promoveze produsele sau serviciile si rating-ul pe site. In cele din urma insa, totul se reduce la bani, la castigurile provenite din publicitatea online, cele trei companii fiind nemultumite, pe de o parte, de realizarile proprii si pe de alta parte de succesul concurentei.
In trimestrul al doilea din acest an, profitul net al Google a crescut cu 28% si a ajuns la 2,7 miliarde dolari, in vreme ce veniturile au crescut cu 34%, atingand suma de 9,7 miliarde dolari. Prin comparatie, in perioada similara din 2010, Google inregistra venituri de 7,2 miliarde de dolari si un profit net de 2,1 miliarde de dolari.In plus, datele arata ca, in ultima vreme, a existat o cerere semnificativa pentru servicii de publicitate si din partea pietei asiatice.
De cealalta parte, veniturile obtinute din publicitate de Facebook au depasit pragul de 1.6 miliarde de dolari in prima jumatate a lui 2011 si vor creste inca si mai mult in urmatoarele sase luni. De asemenea, profitul pentru prima jumatate a anului se ridica la 500 milioane de dolari.
Toate acestea in conditiile in care Yahoo, Microsoft si AOL pierd tot mai mult teren. Asa au decis sa inchie un parteneriat menit sa le aduca mai multi clienti si mai multi bani din publicitate.
Desi unele voci sustin ca acest parteneriat ar putea fi anulat de catre autoritatile americane pentru monpol, reprezentantii celor trei companii spun ca nu se asteapta sa aiba parte de probleme intrucat nu afecteaza in niciun fel competitia pe piata.
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.