Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Aplicatie cu 13 vedete si 13 agenti secreti Kiss FM
Tags: aplicatie kiss fm, top secret, agenti secreti, antonia, inna, crbl, smiley
Pentru ca tot e vremea povestilor cu agenti secreti, incurajate si intretinute de lansarea celui mai recent film cu James Bond, exista destule branduri dornice sa isi asocieze campaniile cu ele. Heineken, de exemplu, a reusit sa isi plaseze produsul intr-un soi de reclama-trailer la Skyfall. Si a platit bani buni pentru asta. Altii in schimb, au gasit o modalitate mai convenabila: o aplicatie.
Pentru ca tot e vremea povestilor cu agenti secreti, incurajate si intretinute de lansarea celui mai recent film cu James Bond, exista destule branduri dornice sa isi asocieze campaniile cu ele. Heineken, de exemplu, a reusit sa isi plaseze produsul intr-un soi de reclama-trailer la Skyfall. Si a platit bani buni pentru asta. Altii in schimb, au gasit o modalitate mai convenabila: o aplicatie.
Vedetele joaca rol de agenti sub acoperire in 4 clipuri care vor fi dezvaluite pe parcursul campaniei. Utilizatorii primesc puncte pentru vizionarea clipurilor, dar si pentru alte actiuni: dand share aplicatiei, invitandu-si prietenii sa intre in aplicatie, rezolvand un quizz muzical.
Aplicatia foloseste efecte de post-procesare video in timp real, preluand fotografia si informatiile principale din profilul utilizatorului: nume, prenume, data nasterii, studii, workplace si interese.
Cele 13 vedete implicate in campanie sunt: Smiley, CRBL, Alex Velea, Connect-R, Puya, Andreea Banica, Grasu XXL, Calin Goia, Corina, Andra, Anda Adam, Inna si Antonia.
Aplicatia e promovata prin spoturi radio si anunturi ale DJ-ilor, spoturi TV difuzate pe Kiss TV, Facebook Ads, Google AdWords si bannere online, continut video pe Youtube, comunicari pe site prin articole, galerii foto, video Making-of, newsletter catre baza de date a Kiss FM, postari pe paginile de Facebook Kiss FM Romania, Kiss TV si paginile artistilor implicati in campanie, machete in print si spoturi TV Screen outdoor, spoturi in reteaua Cinema City.
Campania se desfasoara intre 1 noiembrie si 9 decembrie.
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.