Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Clientii nu vor reclame, vor conversatie
Tags: marketing, marketing colaborational, conversatie, client, continut online
Marketingul se transforma rapid intr-un dialog intre cumparatori si vanzatori sau in asa-numitul marketing colaborational. Este, in aceste conditii, clar ca viitorul se afla in mainile marketingului care imbratiseaza platformele de management social care ajuta brandurile sa comunice cu clientii.
Marketingul se transforma rapid intr-un dialog intre cumparatori si vanzatori sau in asa-numitul marketing colaborational. Este, in aceste conditii, clar ca viitorul se afla in mainile marketingului care imbratiseaza platformele de management social care ajuta brandurile sa comunice cu clientii.
Maketingul colaborational inseamna ca marketingul face mutarea de la marketingul „catre” consumatori la marketingul „cu” clienti. Suntem la un moment de cotitura dincolo de care companiile care cred ca a socializa inseamna doar comunicare in masa vor plati scump.
Companiile castigatoare sunt cele acre sunt cele mai apropiate de cei care cumpara, folosesc si le lauda produsele.
1. Dezvoltare democratica de produse
Noile modele si tehnologii continua sa le usureze munca companiiilor de a crea si marketa produse. Brandurile trebuie sa tina pasul cu viteza si inteligenta pe care aceste tehnologii o faciliteaza.
2. Relatii apropiate si continuu hranite cu clientul
Tot mai multi CEO de peste tot din lume isi stabilesc ca element prioritar al urmatoarei perioade apropierea de client. Brandurile care au un dialog real si in timp real cu consumatorii vor fi mai bien pozitionate intr-o piata in continua dezvoltare, cu tot mai multe piete nisa.
3. Organizatii deschise
In trecut, organizatiile au reusit cu tehnica secretologiei. Tinutul tehnologiilor, a formulelor si a proceselor in cat mai mult secret reprezenta un avantaj competitiv. In zilele noastre, informatia la liber asigura succesul.
4. Vocea online a consumatorilor
Trimiterea de mesaje in masa nu mai reuseste sa atinga audienta targetata. O treime din reclamele afisate pentru care brandurile platesc nu sunt de fapt afisate si 86% dintre oameni sar peste reclamele la TV. Consumatorii sunt prea fragmentati, prea suprastimulati si au prea multe surse de distragere a atentiei pentru ca aceste strategii conventionale de marketing sa isi mai mentina eficienta.
80% dintre continutul online este generat de consumator si din ce in ce mai mult continut va veni din partea prietenilor consumatorilor. Marketerii trebuie sa aiba purtatori de cuvant care sa le laude produsele, caci tot mai multi oameni primesc informatii despre branduri de la conexiunile lor de pe retelele de socializare.
sursa foto: www.sxc.hu
Autor: Alina Negrutiu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.