Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Coduri QR pentru ursii polari
Tags: coca cola, coduri qr, urs polar, mascota coca cola, campanie arctic home
Codurile QR par sa devina noua moda in materie de marketing, insa Coca-Cola le-a gasit o noua utilitate. Compania le foloseste in mod inedit pentru a-si promova propriul program de sustinere a mascotei sale preferate, ursul polar.
Codurile QR par sa devina noua moda in materie de marketing, insa Coca-Cola le-a gasit o noua utilitate. Compania le foloseste in mod inedit pentru a-si promova propriul program de sustinere a mascotei sale preferate, ursul polar.
Impreuna cu organizatia World Wildlife Fund (WWF), Coca-Cola a lansat de curand o campanie pentru protejarea ursilor polari, specie aflata in pragul extinctiei. Ca parte a campaniei “Arctic Home”, menita sa contribuie la conservarea zonei arctice, compania a distribuit pe piata din SUA milioane de pahare imprimate cu coduri QR.
Consumatorii care scaneaza aceste coduri, vor putea downloda aplicatia Snowball Effect by Coca-Cola pentru iPhone si iPad. Aplicatia poate fi tranformata intr-un joc cu bulgari de zapada pe Facebook, iar cei care acumuleaza cele mai multe puncte au sansa de a castiga unul dintre cele 80 de iPad-uri si o excursie de doua persoane la Polul Nord.
De asemenea, aplicatia face trimitere la un site unde consumatorii pot face donatii in contul WWF pentru a sustine cauza ursilor polari. Fiecare donatie individuala va fi urmata de o donatie a Coca-Cola, care de altfel sponsorizeaza intregul proiect cu 2 milioane de dolari.
Ursul polar a devenit mascota Coca-Cola in 1922, cand a fost utilizat pentru prima data intr-o reclama din Franta. Acesta este considerat drept cea mai faimoasa mascota din toate timpurile.
„Coca-Cola indrageste in mod special ursul polar, o prezenta veche si constanta in reclamele specifice sarbatorilor de iarna. Campania Arctic Home vine sa sublinieze atat atasamentul fata de ursul polar, cat si angajamentul nostru fata de acesta”, spun reprezentantii companiei.
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.