Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Cum sa iti cresti vanzarile cu 400%? SMS-ul ar putea fi o solutie
Tags: stilago, campanie sms, mobile marketing, hyperactive, mobile works
Cine spunea ca mobile marketingul inseamna astazi mai mult reclame ori aplicatii destinate terminalelor mobile de ultima generatie? Ei bine, batranul SMS se mentine la fel de viguros si eficient ca pe vremea cand toate acestea nu erau decat proiectii de viitor. Iar asta ne-o demonstreaza cel mai bine un magazin online romanesc care a derulat recent o campanie prin SMS de mare succes.
Cine spunea ca mobile marketingul inseamna astazi mai mult reclame ori aplicatii destinate terminalelor mobile de ultima generatie? Ei bine, batranul SMS se mentine la fel de viguros si eficient ca pe vremea cand toate acestea nu erau decat proiectii de viitor. Iar asta ne-o demonstreaza cel mai bine un magazin online romanesc care a derulat recent o campanie prin SMS de mare succes.
Consumatorii din targetul Stilago care au achizitionat obiecte de imbracaminte in perioada promotiei pe o valoare minima, au beneficiat si de un discount suplimentar fata de preturile de pe site.
"Cautam in permanenta noi modalitati de a-i implica pe consumatori si de a ne creste business-ul. Pentru aceasta campanie am ales sa implementam o strategie de SMS pentru ca ne permite sa dialogam si sa fim conectati cu targetul nostru oricand si oriunde. Sunt foarte incantata de rezultate care ne-au confirmat eficienta si eficacitatea mobile marketingului", spune Mira Anghelescu (General Manager, Stilago Romania).
Campania a fost realizata de HyperActive si Mobile Works care s-au ocupat de administrare si optimizare bazei de date, de strategia SMS, copywritingul pentru textul SMS si trimiterea efectiva a mesajelor.
"Pentru a avea efecte spectaculoase, campaniile Push SMS trebuie sa porneasca de la o strategie bine structurata. Copywritingul, textul pe care il gaseste consumatorul cand deschide mesajul, este foarte important si de aceea trebuie sa fie foarte atractiv pentru a genera reactia targetului. Daca ai toate aceste ingredient, rezultatele nu intarzie sa apara. Iar noi le-am combinat eficient, astfel incat in 3 ore am crescut vanzarile cu peste 400%", adauga Alex Putineanu (Managing Director Mobile Works).
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.