Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
De cine se teme Google pe piata de publicitate
Tags: amazon, google, publicitate, reclame online
Desi neasumata oficial, cea mai mare temere a Google nu este legata atat de avantul retelei Facebook, ci mai degraba de o alta companie online care tinde sa devina un concurent redutabil pe piata de publicitate. Este vorba despre Amazon, cel mai mare retail online si cel care atenteaza la suprematia Google ca si principal instrument online de cautare al unor produse.
Desi neasumata oficial, cea mai mare temere a Google nu este legata atat de avantul retelei Facebook, ci mai degraba de o alta companie online care tinde sa devina un concurent redutabil pe piata de publicitate. Este vorba despre Amazon, cel mai mare retail online si cel care atenteaza la suprematia Google ca si principal instrument online de cautare al unor produse.
Dar Amazon pare sa fi gasit calea catre echilibru si drept urmare si-a ajustat website-ul pentru a putea vinde nu doar propria marfa sau pe aceea a unor parteneri, ci si reclame si link-uri catre alti comercianti cu care compania nu are incheiata nicio intelegere, remarca Business Insider.
Aceste link-uri si reclame pot fi observate in partea de jos a paginii unui produs si sunt mult mai vizibile si mai targetate decat unele dintre rezultatele cautarilor pe Google. In plus, ele apar pe niste pagini ce sunt vizualizate de mii si mii de oameni aflati in cautarea unui produs specific.
Amazon a inceput asadar sa aiba servicii de publicitate foarte atractive pentru comercianti, servicii care aduc companiei peste 1 miliard de dolari anual. Desigur, aceasta suma este aproape o nimica toata in comparatie cu cele 40 miliarde de dolari pe care le castiga Google, insa ele sunt in crestere si tocmai aceasta crestere este amenintatoare. De altfel, orice suma cheltuita pe Amazon, inseamna practic o suma pe care Google o pierde.
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.