Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
De la Google citire: 50% din reclame vor merge online, in urmatorii cinci ani
Tags: nikesh arora, publicitate online, google, reclame
Reclamele fac parte din tesatura societatii noastre, iara sta se intampla de ani buni. Dar publicitarii vor acum sa se concentreze mai mult pe ceea ce functioneaza. Asa se explica dorinta de a renunta la medii traditionale, cum ar fi printul si televiziunea.
Reclamele fac parte din tesatura societatii noastre, iara sta se intampla de ani buni. Dar publicitarii vor acum sa se concentreze mai mult pe ceea ce functioneaza. Asa se explica dorinta de a renunta la medii traditionale, cum ar fi printul si televiziunea.
Intr-un interviu luat de allthingsd.com lui Nikesh Arora (foto), chief business officer la Google, acesta spune ca, momentan, piata de advertising inghite 800 de miliarde de dolari. Un numar foarte mare, dar publicitatea online „se bucura” de doar 100 de miliarde de dolari, spune Arora. “Exista probabilitatea ca pesre 50% din publicitate sa se mute online in urmatorii cinci ani”, continua acesta.
Putin spus ambitios. Mai ales ca ne-am obisnuit cu acelasi model in ultimii 50 de ani, desi companii ca Google au tot incercat sa ne convinga ca Web-ul este mediul unde trebuie sa ne directionam banii.
Arora nu a vorbit si despre cum va arata publicitatea online peste, sa zicem, 10 ani. Stie doar ca, indiferent de aspect, va fi una de succes. Cum se va ajunge acolo? O etapa importanta va fi televiziunea via conexiune prin Internet.
De exemplu, YouTube, spune Arora, care a fost in trecut un loc „interesant” pentru a plasa reclame, este acum un loc „esential” pentru cumparat reclame. Si asta pentru ca fimele vad acum beneficiile utilizarii Web-ului pentru recunoasterea brand-ului. Cu toate acestea, Arora recunoaste ca abilitatea de a furniza beneficii in privinta puterii brand-ului nu a fost detinuta de companii, nu cu ceva ani in urma. „Nu existau instrumentele demografice”, precizeaza el.
Un al doilea trend notabil ar fi cererea de solutii: companiile vor solutii complete care sa functioneze pe toate ecranele: desktop, mobile, tableta si, in viitor, televiziune. Vor solutii care sa functioneze pe toate tipurile de format, fie ca vorbim de cautare, afisare sau reclame video.
Autor: Alina Negrutiu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.