Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Google aduce modificari majore in Search Console
Tags: google, google search, google search console
Google a anuntat doua actualizari importante in Search Console, cu scopul de a simplifica accesul la date si a imbunatati monitorizarea performantei continutului.
Google a anuntat doua actualizari importante in Search Console, cu scopul de a simplifica accesul la date si a imbunatati monitorizarea performantei continutului.
Schimbarile includ eliminarea integrarii datelor din Google Analytics in Search Console Insights si lansarea unei noi functionalitati – vizualizarea „24 de ore”.
Google elimina datele din Google Analytics in Search Console Insights
Potrivit unui anunt facut de Google Search Central pe platforma X (fosta Twitter), Search Console Insights nu va mai prelua si afisa date din Google Analytics. Aceasta modificare va fi disponibila pentru toate proprietatile Search Console in urmatoarele luni.
Google motiveaza decizia prin dorinta de a oferi o experienta mai simpla si mai clara pentru utilizatori, concentrandu-se exclusiv pe datele din Search Console. Astfel, accesarea detaliilor de performanta va deveni mai directa, fara a mai depinde de integrarea cu alte platforme.
Google introduce vizualizarea „24 de ore” pentru monitorizarea performantei in timp real
Pentru a imbunatati monitorizarea recenta a traficului, Google introduce o functionalitate care permite utilizatorilor sa acceseze date de performanta din ultimele 24 de ore. Acestea vor fi disponibile cu o intarziere de doar cateva ore, oferind informatii prompte despre:
🔸Performanta paginilor si a interogarilor de cautare intr-un interval mai scurt;
🔸Impactul continutului publicat recent;
🔸Cele mai recente interogari de cautare care atrag utilizatori catre continutul tau.
La fel ca in cazul celorlalte vizualizari din rapoartele de performanta, utilizatorii vor putea analiza indicatori-cheie precum:
🔸Numarul de click-uri
🔸Impresii🔸Numarul de click-uri
🔸CTR mediu (rata de click)
🔸Pozitia medie
🔸Detalii defalcate pe dimensiuni (interogare, pagina, tara etc.).
Noua functionalitate vine cu mai multe caracteristici utile:
🔸Vizualizarea datelor pe ore, afisate intr-un grafic detaliat;
🔸Pentru o actualizare rapida, GSC va afisa datele disponibile chiar si atunci cand colectarea completa nu este finalizata, indicand acest lucru printr-o linie punctata;
🔸Datele sunt afisate in fusul orar local al utilizatorului, setat conform browserului.
Functionalitatea este implementata treptat si va fi disponibila tuturor utilizatorilor in urmatoarele luni.
Pentru a accesa noua functie, deschide raportul de performanta si selecteaza vizualizarea „24 de ore”. Prin aceasta actualizare, GSC si-a propus sa ofere o imagine mai clara si actualizata a performantei continutului tau.
Sursa foto: developers.google.com/search/blog/
Autor: MarketingPortal.ro
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.