Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Mobile marketingul prinde aripi: Peste 4 milioane de romani si-au exprimat acordul de a primi mesaje promotionale pe mobil
Tags: mobile marketing, mesaje mobil, romani, mobile advertising congress 2012, vodafone
In cadrul celei de-a treia editii a Mobile Advertising Congress 2012, eveniment desfasurat la sfarsitul lunii martie, s-au facut publice ultimele tendinte locale si internationale din zona de mobile advertising. Conferinta organizata de Expo Media si Vodafone Romania a adus in prim plan viitorul in publicitate, prin solutii de impact din zona de mobile marketing, noteaza iaa.ro.
In cadrul celei de-a treia editii a Mobile Advertising Congress 2012, eveniment desfasurat la sfarsitul lunii martie, s-au facut publice ultimele tendinte locale si internationale din zona de mobile advertising. Conferinta organizata de Expo Media si Vodafone Romania a adus in prim plan viitorul in publicitate, prin solutii de impact din zona de mobile marketing, noteaza iaa.ro.
O veste buna vine si din zona companiilor. In 2011, brandurile s-au promovat prin campanii de mobile advertising cu 34% mai mult fata de 2010.
Desi datele arata ca la nivel global, unde exista peste 600 de milioane de consumatori si peste 70 de piete, au existat peste 5 trilioane de impresii, concluzia specialistilor este succesul nu mai este garantat de campaniile care se axeaza pe volum, ci de cele personalizate eficient, cu focus pe interesele audientei si pe formarea de obiceiuri de consum.
Conferinta de anul acesta a mai abordat teme precum realitatea augmentata si utilizarea ei in mobile advertising, care sunt trendurile in materie de mobile si social media dar si cum se planifica cu succes campaniile de mobile marketing.
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.