Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Noutati de la Google: Algoritmul de cautare se modifica din nou
Tags: google, cautare, informatii, algoritm, companii, website
Daca nu obisnuti sa va actualizati site-ul de business prea des, ar fi bine sa incepeti sa o faceti. Asta pentru ca Google a pus la punct un nou algoritm de cautare a informatiilor care are la baza nu doar relevanta acestora, ci si actualitatea lor.
Daca nu obisnuti sa va actualizati site-ul de business prea des, ar fi bine sa incepeti sa o faceti. Asta pentru ca Google a pus la punct un nou algoritm de cautare a informatiilor care are la baza nu doar relevanta acestora, ci si actualitatea lor.
La cateva luni dupa ce a lansat sistemul Panda, ce organizeaza informatiile in functie de calitatea continutului, Google vine cu alte modificari. Ele privesc ordonarea continutului online dupa cat de recent este acesta.
„Date fiind cantitatea si viteza cu care informatiile circula astazi, rezultatele cautarilor puteau contine fie informatii din ziua curenta sau chiar din ultimul minut, fie de saptamana sau luna trecuta. In functie de termenii cautarii, noul algoritm va fi insa capabil sa ordoneze informatia tinand cont de gradul de actualitate. Algoritmul va determina cu mai multa precizie noutatea unor evenimente”, explica reprezentantii Google.
Compania estimeaza ca aceasta modificare de algoritm va afecta 35% dintre cautarile pe Google, cu mult mai mult fata de sistemul Panda, care a afectat 12% din cautari.
De asemenea, noile schimbari vor avea un impact puternic asupra evenimentelor de data recenta si a celor foarte accesate, urmarind cu precadere informatiile care se schimba foarte des.
Pentru companii, acest lucru inseamna ca vor trebui sa isi actualizeze constant continutul de pe de website-uri pentru a se pozitiona cat mai confortabil intre rezultatele cautarilor Google. Cele care nu fac acest lucru se vor pierde in marea de informatii online.
Reprezentantii Google fac chiar o recomandare companiilor pentru a tine pasul cu schimbarile: sa fie activi pe blogul de business, creand regulat posturi informative pe care sa le lege de site-ul principal.
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.