Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
On-demand marketing: Cum va arata viitorul
Tags: marketing, on demand marketing, nevoile consumatorilor
Noile tehnologii atrag dupa sine personalizarea radicala a experientei cleintului, in timp real si oriunde in lume. Afla si tu despre ce este vorba, pentru a nu fi luat pe nepregatite.
Noile tehnologii atrag dupa sine personalizarea radicala a experientei cleintului, in timp real si oriunde in lume. Afla si tu despre ce este vorba, pentru a nu fi luat pe nepregatite.
Digital marketingul este pe cale sa intre pe un teritoriu cu multe provocari. Pornind de la vasta crestere a puterii consumatorului adusa in fiinta de era digitala, marketinguls e indreapta spre a deveni on demand, la cerere. Adica trebuie sa fie tot timpul relevant, sa raspunda la dorintele consumatorului si treaca in linie dreapta prin tot zgomotul pentru a livra la termen.
On-demand marketing este alimentata de ecolutia continua, simbiotica a tehnologiei si a asteptarilor consumatorului. Deja, tehnologiile de cautare au facut ca informatiile despre produse sa fie ubicue. Social media ii incurajeaza pe consumatori sa partajeze, sa compare, sa-si ierarhizeze experientele. Iar dispozitivele mobile adauga dimensiunea „oriunde” la mediul digital.
Marketerii pionieri stiu deja cum sa inteleaga nevoile de cautare ale consumatorului si positionarea cautarii optimizate a devenit un punct de atractie principal in media. Companiile si-au amplificat activitatile de publishing si de monitorizarea a ceea ce se intampla pe social media, sperand sa creeze experiente emdia pozitive pe care consumatorii sa le partajeze. Isi angajeaza chiar lideri de opinie care sa scrie opinii favorabile despre ele.
Dar suntem numai la inceput. Ceea ce impinge experientele de marketing tot mai departe este cresterea conectivitatii mobile, spatii online mai bine proiectate cu un limbaj HTML5 mai puternic, activarea a Internet of Things pe multe dispozitive prin tag-uri de comunicare si microtransmitatori care nu costa mai nimic. Consumatorii vor putea in curand ca caute dupa imagine, voce si gest. Sa participe automat alaturi de altii facand poze si incheind tranzactii, sid escoperind noi oportunitati cu dispozitive care augmenteaza realitatea in aria lor vizuala (vezi Google Glasses).
Pe masura ce aceste capacitati se multiplica, cererile consumatorului vor creste in patru domenii:
1. Acum: consumatorii vor vrea sa interactioneze oriunde si oricand.
2. Pot sa: vor vrea sa incerce lucruri cu adevarat noi sub formate de informatii disparate (de la conturi in banca la date despre activitatea fizica) care se desfasoara mai eficient, in moduri in care li se aduce valoare.
3. Pentru mine: se vor astepta la date stocate pentru ei care sa fie targetate precis conform nevoilor lor sau folosite sa personalizeze ceea ce experimenteaza.
4. Simplu: vor ca interactiunile sa fie cat mai simple.
Autor: Alina Negrutiu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.