Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Pepsi investeste cu 500 milioane de dolari mai mult in marketing in 2012
Tags: pepsi, marketing, brand, coca-cola, publicitate
PepsiCo are planuri mari anul acesta in ceea ce priveste loializarea consumatorilor si promovarea marcii, urmand sa investeasca cu 400 – 500 de milioane de dolari in plus anul acesta in campanii de marketing.
PepsiCo are planuri mari anul acesta in ceea ce priveste loializarea consumatorilor si promovarea marcii, urmand sa investeasca cu 400 – 500 de milioane de dolari in plus anul acesta in campanii de marketing.
Compania trebuie sa o prinda din urma rapid pe principala sa concurenta – Coca Cola, care cheltuie de mai bine de trei ani cu peste 1 miliard de dolari mai mult in publicitate.
Spre exemplu, in 2010, Coca-Cola a cheltuit 8% din vanzari in marketing, in timp ce PepsiCo a investit doar 3% in promovarea bauturilor sale, conform unei analize realizate de Jefferies & Co.
PepsiCo a raportat timp de mai multi ani cresteri importante de profit, insa odata ce acestea au stagnat, compania a redus investitiile in dezvoltarea marcii pentru a-si sustine cresterea. In tot acest timp, in care au avut loc si reduceri de personal, compania a pierdut multi oameni importanti din cadrul departamentului de marketing, in special pe partea bauturilor. Iata de ce acum Pepsi trebuie sa-si reevalueze si sa-si restabileasca obiectivele, axandu-se in principal pe promovarea marcii pe termen lung.
John Faucher, analist la JPMorgan, a declarat faptul ca PepsiCo este in mijlocul unui fenomen de explozie, intalnit in trecut la o serie de alti producatori de bunuri ambulate, precum Colgate, Coca-Cola sau Gillette.
Acelasi analist a mai precizat ca "atunci cand o companie are banii necesari si se afla inca in atentia consumatorilor, asa cum se intampla in cazul brand-urilor care isi livreaza produsele direct in magazine, exista oricand posibilitatea de a aduce brandul respectiv din nou in prim plan. Consumatorii pot uita ce anume le-a placut la Pepsi, insa isi vor reaminti de fiecare data cand merg la magazin."
Autor: Adelina Moisan
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
4.5
din 5
- 2 voturi.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.