Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Personalizarea, schimbarea forte pe care mizeaza Yahoo!
Tags: yahoo!, marissa mayer, facebook, news feed
Directorul executiv al Yahoo!, Marissa Mayer, a anuntat schimbari de imagine importante ale motorului de cautare, vizibile inca de miercuri, dar care vor continua sa apara pe tot parcursul anului, relateaza usatoday.com.
Directorul executiv al Yahoo!, Marissa Mayer, a anuntat schimbari de imagine importante ale motorului de cautare, vizibile inca de miercuri, dar care vor continua sa apara pe tot parcursul anului, relateaza usatoday.com.
Cea mai vizibila modificare a yahoo.com este adaugarea unui “news feed”, asemanator celui al Facebook si Twitter, care va aduce utilizatorilor stiri, articole, videoclipuri si mesaje publicitare. Cu alte cuvinte incep sa se puna in practica planurile directorului executiv al companiei de a aduce la zi motorul de cautare si de a-i face pe utilizatori sa petreaca mai mult timp pe site.
Utilizatorii care se vor loga atat prin contul de Yahoo!, cat si prin cel de Facebook, vor primi informatii personalizate, bazate pe experientele anterioare avute pe internet, dar si articole apreciate de catre prietenii lor.
Mayer spune ca vor sa se indeparteze de ideea unui simplu “home page”, mai ales ca site-ul va oferi acum o experienta personalizata. Prima pagina va arata la fel pe tablete si smartphone-uri, adaptarea la marimea ecranului facandu-se automat.
Reclamele de la sponsori vor aparea si in news feed, nu numai pe lateralele paginii.
Mayer, fosta angajata la Google, a cooptata in echipa recent pentru a revitalize o companie care se zbatea sa supravietuiasca. Ea a mentionat in repetate randuri cat de important este un continut customizat, bazat pe interesele si locul unde se afla utilizatorii. Sub conducerea ei, Yahoo! si-a actualizat si site-ul de partajare de fotografii, Flickr, dar si si serviciul de e-mail.
Foto: Yahoo
Autor: Alina Negrutiu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.