Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Premiera in Romania: Aplicatie AR lansata in benzinarii
Tags: aplicatie ar, benzinarie, rompetrol, virtu si ala, aloe vera hkk, smite
Daca ati calcat recent intr-o benzinarie Rompetrol, cu siguranta ati calcat si peste Virtu si Ala, doua mascote indragostite de aloe vera, care va zambesc frumos de pe un sticker lipit de podea. Rolul lor este sa va trimita in lumea virtuala prin intermediul unei aplicatiii de Augmented Reality. Vorbim practic despre prima aplicatie de Augmented Reality folosita in benzinariile din Romania.
Daca ati calcat recent intr-o benzinarie Rompetrol, cu siguranta ati calcat si peste Virtu si Ala, doua mascote indragostite de aloe vera, care va zambesc frumos de pe un sticker lipit de podea. Rolul lor este sa va trimita in lumea virtuala prin intermediul unei aplicatiii de Augmented Reality. Vorbim practic despre prima aplicatie de Augmented Reality folosita in benzinariile din Romania.
"Desi un concept relativ nou in Romania, Augmented Reality este un procedeu aflat la indemana agentiilor de publicitate locale, care permite o interactivitate mai buna cu consumatorul si nu necesita investitii mari financiare, ci doar creativitate. Ideea campaniei sustine insusi produsul, prin proprietatea lui naturala; de acolo si ideea de a da nastere unor bucati de aloe vera care sugereaza prospetimea fructelor si energia pe care ti-o ofera", a spune Florin Maxim (Managing Partner, SMITE).
Campania este vizibila prin intermediul unor buline pozitionate pe podea, ce contin coduri QR care, odata scanate, trimit catre o animatie 3D cu doua personaje hazlii si animate - Virtu si Ala. Clientii primesc astfel un cod in baza caruia primesc o sticla de 0,5 l de suc Aloe Vera HKK.
De asemenea, campania este sustinuta de afise si wobblere, prezente in benzinariile Rompetrol pe tot parcursul acesteia.
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.