Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Realitatea augmentata amplifica mesajele publicitare
Tags: realitate augmentata, tehnologie ar, augmented reality. outbox, mesaje publicitare
Auzim vorbindu-se de ceva vreme si chiar am avut ocazia sa vedem si sa interactionam cu un nou gen de realitate, una mijlocita de dispozitivele mobile. I s-a spus “realitate augmentata”, iar noua tehnologie incepe sa devina tot mai prezenta in zona comunicarii de brand.
Auzim vorbindu-se de ceva vreme si chiar am avut ocazia sa vedem si sa interactionam cu un nou gen de realitate, una mijlocita de dispozitivele mobile. I s-a spus “realitate augmentata”, iar noua tehnologie incepe sa devina tot mai prezenta in zona comunicarii de brand.
Dar ce este mai exact aceasta realitate augmentata si care este rostul ei?
„Aplicatiile bazate pe augmented reality suprapun peste imaginea vizualizata de utilizator prin camera foto a device-ului sau, in timp real, un obiect virtual, care poate fi o imagine statica, un obiect 3D, animatie 3D sau un cadru video. Rezultatul final va fi compus din 2 layere de imagine suprapuse intr-un streaming coordonat in timp real. (...) Componentele de augmented reality accelereaza si amplifica mesajele de advertising prin relevanta, elocventa si memorabilitate”, explica Adrian Pavelescu (Managing Director Outbox), intr-un interviu acordat iaa.ro.
Cu alte cuvinte, este vorba despre o realitate imbunatatita, recreata dupa dorinta si putinta brandurilor, in asa fel incat mesajul sa fie surprinzator si memorabil. De altfel, acestea sunt doua caracteristici principale ale aplicabilitatii tehnologiei AR in publicitate, care in cele din urma va trece din registrul lui „nice to have”, in cel „must have”.
„Aplicatiile augmented reality se diferentiaza prin memorabilitatea mesajului, datorata in primul rand elementului surpriza, impactului asupra perceptiei utilizatorului. (...) Realitatea augmentata se va transforma din "best practice" in "common practice". Odata cu cresterea numarului de smartphone-uri, a capabilitatilor si a puterii de procesare, a penetrarii internetului mobil si a dezvoltarii in general a tehnologiilor mobile, aplicatiile de augmented reality vor deveni parte din cotidian, nu doar in aria activarilor de marketing ci cu aplicatii din ce in ce mai diverse”, mai spune Adrian Pavelescu.
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.