Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Reclamele Google sunt cu 10% mai eficiente
Tags: google, reclame google, google+, reclame google plus
Sau cel putin asa spune gigantul cautarilor online. Dupa cum si Facebook a demonstrat-o, datele oferite de retelele sociale pot fi un instrument de marketing foarte util. Iar Google tocmai a experimentat si el acest lucru. Compania spune ca reclamele care incorporeaza datele sociale oferite de propria sa retea de socializare, Google+, au cunoscut mai mult succes fata de cele clasice.
Sau cel putin asa spune gigantul cautarilor online. Dupa cum si Facebook a demonstrat-o, datele oferite de retelele sociale pot fi un instrument de marketing foarte util. Iar Google tocmai a experimentat si el acest lucru. Compania spune ca reclamele care incorporeaza datele sociale oferite de propria sa retea de socializare, Google+, au cunoscut mai mult succes fata de cele clasice.
„Avem destula experienta pe domeniul acesta si putem spune cu mana pe inima ca sunt putine lucruri care pot sa genereze o crestere a interactiunii cu reclamele de 5 – 10 procente”, spune vicepresedintele Google.
Acest gen de recomandari s-a dovedit a fi intr-adevar un adevarat boom pentru publicitatea online. Dupa ce Facebook a introdus functia Sponsored Stories, care evidentiaza conexiunile prietenilor cu brandurile din retea, s-a constatat o crestere a vizualizarii reclamelor de 55%.
Reprezentantii Google sustin ca reclamele lor fac diferenta pe piata de publicitate online, oferind exact ceea ce utilizatorul cauta in momentul in care cauta. Iar pentru a creste si mai mult impactul lor, acestea au fost conectate cu reteaua sociala. Asa se face ca atunci cand cineva cauta, de exemplu, un cuptor cu microunde, Google ii ofera printre rezultate si reclame privind astfel de aparate electrocasnice, reclame recomandate de persoane aflate intre prietenii de pe Google+ ai utilizatorului.
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.