Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Starbucks imprastie inimi virtuale

Tags: starbucks, valentine's day, ziua indragostitilor, augmented reality, campanie

Cu o saptamana inainte de ziua celebrarii amorului etern si universal, Starbucks le-a pregatit indragostitilor o campanie plina de iubire. Croita dupa tiparul editiei precedente, aceasta face apel la ultima moda in materie de mobile marketing: tehnologia AR.
Lantul de cafenele a lansat inca de ieri o aplicatie dedicata dispozitivelor iPhone si Android ce are ca tematica Ziua Indragostitilor. Aplicatia se joaca din nou cu conceptul AR (augmented reality), pe care compania l-a folosit cu succes in cadrul campaniei de Craciun. 

De aceasta data, tehnologia AR face ca o simpla cana Starbucks sa se transforme intr-un recipient magic, care da viata unor inimi zburatoare.
Pentru a avea parte de aceasta experienta inedita, colorata si animata, utilizatorii trebuie sa descarce aplicatia Starbucks Cup Magic, sa aiba la indemana o cana in editie limitata de Sfantul Valentin si sa apropie telefonul mobil de imaginea imprimata pe cana. Efectul este minunat si poate fi impartasit cu persoana draga.
In paralel cu aceasta aplicatie, brandul a lansat si Starbucks Card eGift, un program online de transmitere a felicitarilor electronice.
Lansarea acestei noi aplicatii este o dovada a faptului ca Starbucks se orienteaza tot mai mult catre zona de marketing pe mobil. Campania de Craciun a fost prima aplicare serioasa a tehnologiei AR, insa compania a introdus codurile QR in magazinele sale inca din toamna anului trecut. In plus, Starbucks a lansat inca de la inceputul acestui an o aplicatie care permite plata cu ajutorul telefoanelor inteligente. Aceasta a fost utilizata de peste 26 milioane de ori.
Toate aceste eforturi de a tine pasul cu tehnologia nu au fost insa in zadar. Atat vanzarile, cat si profitul companiei au cunoscut cea mai mare crestere de la inceperea recesiunii. Pe final de an, acestea erau cu 16% si respectiv cu 10% mai mari fata de perioada precedenta.
Autor: Lacramioara Vidru


Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele

Rating:


Nota: 5 din 5 - 1 vot.

Alte articole similare pentru fiecare cuvant


Newsletter zilnic GRATUIT

Comentarii 0 comentarii

Lasa un raspuns

Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016