Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Sunt concediate cand se imbolnavesc si ne urasc cand comandam Cola dietetica: Ce inseamna sa fii insotitoare de bord
Tags: insotitoare de bord, cola dietetica, slujba, echipa de bord, companie aeriana
Inca de la inceputurile transportului aerian comercial, insotitoarele de bord au o aura de glamour. Una dintre ele a dezvaluit recent intr-un articol citat de dailymail.co.uk ca aceasta meserie este mai grea decat pare. Heather Poole a declarat ca membrii echipei de la bord sunt concediati daca se urca in avion cand sunt bolnavi si urasc sa li se comande Cola dietetica.
Inca de la inceputurile transportului aerian comercial, insotitoarele de bord au o aura de glamour. Una dintre ele a dezvaluit recent intr-un articol citat de dailymail.co.uk ca aceasta meserie este mai grea decat pare. Heather Poole a declarat ca membrii echipei de la bord sunt concediati daca se urca in avion cand sunt bolnavi si urasc sa li se comande Cola dietetica.
Heather Poole a lucrat vreme de 15 ani pentru o importanta companie aeriana si spune ca este mult mai usor sa fii concediat dintr-o slujba ca a ei decat in multe altele, mai ales in perioada de proba care dureaza sase luni. Motive sunt destule: nu porti uniforma cum trebuie, abuzezi de privilegiile tale, esti bolnavicios.
Daca reusesti sa-ti pastrezi slujba, te confrunti cu tot felul de probleme ciudate, cum ar fi impiedicarea traficului de persoane sau a urcarii de persoane decedate la bord. Trebuie de asemenea sa monitorizeze toaletele pentru a impiedica pasagerii sa faca sex.
Insotitorii de bord urasc sa serveasca Cola, caci este o bautura carbogazoasa si dureaza de trei ori mai mult sa otoarne in pahare decat in cazul altor bauturi. Si, desi par a fi calmi la auzul anunturilor de intarziere sau anulari de curse, sunt la fel de nemultumiti ca publicul larg. Si asta pentru ca personalul este platit doar daca zboara, cu o medie de 1,50 de dolari pe ora daca sunt in delegatie, dar nu si in zbor.
In ciuda conditiilo grele, piata job-urilor pentru echipajul de zbor este extrem de competitiva. De exemplu, compania Delta a angajat acum doi ani 1.000 de persoane, alegand din cele 100 de candidaturi pentru fiecare loc disponibil. Asa se face ca exista multi detinatori de diplome in Drept sau Medicina pe aceste posturi.
Cei care reusesc au si avantaje: de la calatorii in locuri exotice la dreptul de a purta fusta scurta dupa cateva luni de la angajare. Se pare insa ca pilotii se dau in vant dupa insotitoarele de bord cu fusta lunga, caci, fiind noi la locul de munca, tind sa fie mai „flatate” de avansurile primite.
Autor: Alina Negrutiu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.