Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Tu stii cat de implicati sunt angajatii tai?
de Ana Tudor |
Tags: grad de implicare, mobilizarea angajatilor, sondaj trimestrial
Esti in cautarea celor mai bune sfaturi care sa te ajute sa masori, respectiv sa cresti implicarea angajatilor la locul de munca?
Esti in cautarea celor mai bune sfaturi care sa te ajute sa masori, respectiv sa cresti implicarea angajatilor la locul de munca?
Iata ce trebuie sa faci pentru a avea succes:
1. Pregateste-te sa ii stimulezi
Acest sfat este valabil mai mult in cazul in care intentionezi sa cresti gradul de implicare al angajatilor tai, decat sa il masori. De exemplu, atunci cand un angajat aduce o idee buna pentru compania ta, merita o recompensa, oricat de mica. Asta ii va incuraja si ceilalti sa vina cu idei inovatoare.
2. Pur si simplu intreaba-i
Chiar daca raspunsul va fi unul subiectiv, cea mai buna modalitate de a descoperi cat de implicati sunt angajatii tai este sa ii intrebi chiar pe ei. O idee buna este sa le soliciti sfaturi care sa te ajute sa iti dai seama cum ii poti stimula. Asta inseamna sa ii intrebi cum le-ar placea sa fie recompensati atunci cand lucreaza in plus si cand obtin rezultate bune.
3. Efectueaza un sondaj trimestrial
Asa cum verifici constant traficul site-urilor tale si veniturile companiei, la fel poti verifica si gradul de implicare al angajatilor tai. Realizeaza un sondaj cu cateva intrebari la care angajatii sa aleaga raspunsuri pe o scara de la 1 la 5. De asemenea, sondajul poate avea un camp deschis, ceea ce le permite angajatilor sa adauge propriile idei care ar putea imbunatati mediul de lucru.
4. Ia-ti notite
Lucruri noi pe care este bine sa le retii exista la tot pasul, de aceea trebuie sa ai mereu la tine un carnetel in care sa notezi ideile bune pe care le poti auzi in fiecare zi. Atunci cand afacerea ta este in crestere, si angajatii tai trebuie sa se dezvolte din punct de vedere profesional, iar tu esti singurul care ii poate ajuta.
5. Deschidere si transparenta
Transparenta si deschiderea fata de angajatii tai ii va determina pe acestia sa aiba mai multa incredere in tine si in afacerea ta. Atunci cand un angajat a fost investit intr-o functie mai importanta se va simti mandru si va incerca sa ii mobilizeze pe ceilalti colegi ai sai pentru a imbunatati mediul de lucru, deoarece el stie ce functioneaza si ce nu.
Autor: Ana Tudor
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.