Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Un brand chinezesc de lenjerie foloseste drept model o sosie a Printesei Diana
Tags: china, lenjerie, printesa diana, lady di
Orice tip de marketing este bun, atata timp cat este lucrativ. Aceasta pare a fi deviza unu brand chinezesc de lenjerie pentru femei care foloseste in afisele sale un model care seamana ca doua picaturi de apa cu Printesa Diana.
Orice tip de marketing este bun, atata timp cat este lucrativ. Aceasta pare a fi deviza unu brand chinezesc de lenjerie pentru femei care foloseste in afisele sale un model care seamana ca doua picaturi de apa cu Printesa Diana.
Compania a tot folosit imaginea unor modele blonde care seamana cu Lady Di, pentru a promova "romantismul britanic". Un alt slogan asociat de companie liniei Diana este "elibereaza-ti mintea, elibereaza-ti stilul". Linia vestimentara include slipi, sutiene, bustiere si articole inspirate de costumatia traditionala chineza.
Aceasta bizara promovare a fost lansata de Jealousy International (numele companiei chineze) chiar la aniversarea mortii Dianei (31 august), cand s-a dezvaluit un panou urias in aeroportul Shenzhen din sudul Chinei.
Adevarata Printesa Diana.
Autor: Alina Negrutiu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.