Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Yahoo introduce Genome: o noua solutie pentru reclame targetate
Tags: yahoo, genome, bigquery, instrumente de marketing, reclame targetate, comportamentul cosumatorilor, colectare date
Yahoo a anuntat lansarea unui nou instrument de marketing denumit Genome. Acesta le va permite companiilor sa realizeze reclame si campanii de marketing mai targetate, urmand sa devina disponibil incepand din luna iulie a acestui an.
Yahoo a anuntat lansarea unui nou instrument de marketing denumit Genome. Acesta le va permite companiilor sa realizeze reclame si campanii de marketing mai targetate, urmand sa devina disponibil incepand din luna iulie a acestui an.
Yahoo precizeaza ca Genome le va permite marketerilor sa organizeze datele deja existente, oferindu-le rezultate care pot duce la cresterea valorii brandului, a profitului si a ratelor de conversie.
Acest anunt vine la doar cateva saptamani dupa ce gigantul Google a anuntat propriul serviciu in cloud – BigQuery - ce le permite companiilor sa uploadeze si sa analizeze cantitati enorme de date. BigQuery difera insa de Genome prin faptul ca le permite companiilor sa utilizeze infrastructura Google pentru analizarea propriilor seturi de date aferente diferitelor aplicatii.
Ambele instrumente de marketing au fost introduse ca urmare a nevoii tot mai accentuate de dezvoltare a unor tehnologii care sa ajute companiile sa administreze si sa analizeze volume mari de date rezultate din sistemele de cloud computing sau social media.
Din ce in ce mai multe companii aleg sa utilizeze instrumente de analizare a datelor, iar Yahoo si Google incearca astfel sa le ofere acestora servicii ce pot fi utilizate fara a mai fi nevoie de investii suplimentare in infrastructura.
Autor: Adelina Moisan
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.