Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
20 de ani de Elmiplant si silueta de invidiat de pe Facebook
Tags: elmiplant, aplicatie facebook, 20 ani, bodyshape, crema anticelulitica
Euforia Facebook-ului a cuprins 4 milioane dintre romani, dar si multe dintre brandurile autohtone, care au inteles ca social media este departe de a fi doar un moft. Asa se face ca ele se folosesc astazi de orice ocazie pentru a atrage atentia utilizatorilor si a le castiga, in cele din urma, prietenia. Si cum implinirea a 20 de ani de existenta este o astfel de ocazie, Elmiplant nu a ratat-o, transformand-o intr-o aplicatie aniversara.
Euforia Facebook-ului a cuprins 4 milioane dintre romani, dar si multe dintre brandurile autohtone, care au inteles ca social media este departe de a fi doar un moft. Asa se face ca ele se folosesc astazi de orice ocazie pentru a atrage atentia utilizatorilor si a le castiga, in cele din urma, prietenia. Si cum implinirea a 20 de ani de existenta este o astfel de ocazie, Elmiplant nu a ratat-o, transformand-o intr-o aplicatie aniversara.
aplicatie de Facebook adresata femeilor preocupate de obtinerea si pastrarea unei siluete perfecte si de un stil de viata sanatos.
Mecanismul aplicatiei prespune ca utilizatorii sa revina in fiecare zi in aplicatie, primind astfel puncte pentru activitatile intreprinse. Aceste activitati sunt impartite pe trei categorii (Miscare, Nutritie, Bodyshape), fiecare aducand un punctaj diferit. Prin invitarea prietenilor sa participe la joc sau prin distribuirea aplicatiei pe paginile personale, cei inscrisi pot castiga puncte suplimentare si isi pot mari pozitia in top. Zilnic sunt acordate premii constand in produse Bodyshape, premiile finale fiind 5 perechi de role si 5 iPod-uri Shuffle.
"Stim cat de important este pentru femei sa arate si sa se simta bine in propriul corp. Vedem mereu aceasta preocupare in jurul nostru, in magazine, pe strada sau chiar acasa. Dar la fel de important este faptul ca un simplu produs de slabit nu te va conduce spre un trup perfect. Este nevoie de miscare in fiecare zi, obiceiuri de consum echilibrate si multa ambitie. Credem in acest mix si de aceea am hotarat sa-l implementam intr-o aplicatie Facebook, care mai mult ca sigur va fi pe gustul comunitatii Elmiplant", explica Mihai Nistor (Account Executive, Logo Bigger – agentia care a creat aplicatia Elmiplant).
Campania se desfasoara online in perioada 14 mai – 10 iunie si va include si activari BTL in mai multe orase din tara.
Ca parte a campaniei "20 de ani inspirati de natura", Elmiplant a lansat noi produse anticelulitice din gama Bodyshape si a dezvoltat pentru ele o Mecanismul aplicatiei prespune ca utilizatorii sa revina in fiecare zi in aplicatie, primind astfel puncte pentru activitatile intreprinse. Aceste activitati sunt impartite pe trei categorii (Miscare, Nutritie, Bodyshape), fiecare aducand un punctaj diferit. Prin invitarea prietenilor sa participe la joc sau prin distribuirea aplicatiei pe paginile personale, cei inscrisi pot castiga puncte suplimentare si isi pot mari pozitia in top. Zilnic sunt acordate premii constand in produse Bodyshape, premiile finale fiind 5 perechi de role si 5 iPod-uri Shuffle.
"Stim cat de important este pentru femei sa arate si sa se simta bine in propriul corp. Vedem mereu aceasta preocupare in jurul nostru, in magazine, pe strada sau chiar acasa. Dar la fel de important este faptul ca un simplu produs de slabit nu te va conduce spre un trup perfect. Este nevoie de miscare in fiecare zi, obiceiuri de consum echilibrate si multa ambitie. Credem in acest mix si de aceea am hotarat sa-l implementam intr-o aplicatie Facebook, care mai mult ca sigur va fi pe gustul comunitatii Elmiplant", explica Mihai Nistor (Account Executive, Logo Bigger – agentia care a creat aplicatia Elmiplant).
Campania se desfasoara online in perioada 14 mai – 10 iunie si va include si activari BTL in mai multe orase din tara.
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.