Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
5 intrebari pe care sa ti le pui cand creezi un plan de social media marketing
Tags: marketing, social media marketing, strategie de social emdia, b2b, b2c
Crearea unei strategii detaliate de social media este la fel de importanta ca un plabn de afaceri solid. Daca mergi dupa ureche, consumatorii vor sti si, ce e mai rau, vor trece drumul si vor merge la competitie.
Crearea unei strategii detaliate de social media este la fel de importanta ca un plabn de afaceri solid. Daca mergi dupa ureche, consumatorii vor sti si, ce e mai rau, vor trece drumul si vor merge la competitie.
Pentru a atrage si implica fani pe social media si pentru a-i converti in clienti, trebuie sa ai o strategie solida. Iata cateva intrebari pe care sa ti le pui:
1. Care trebuie sa fie obiectivul companiei mele pe social media?
Aceasta depinde de tipul de afacere pe care-l conduci. Poate vrei sa folsoesti social media pentru a castiga expunere pentru brand, pentru ainteractiona direct cu clientii sau pentru a promova produse si servicii specifice.
Primul si cel mai importanta pas in crearea planului este de a-si identifica in mod clar obiectivele. Apoi trebuie sa intelegi care sunt obiectivele clientilor si sa vezi cum strategia de social media va face conexiunea intre ele.
2. Cine trebuie sa creeze si sa faca intretinerea conturilor de social media?
Daca esti o companie mica cu putini angajati, gandeste-te la delegarea sarcinii catre un coleg care are experienta in implementarea campaniilor de social media. Daca ai o companie mai mare, un angajat experimentat din departamentul de marketing poate fi un candidat bun. Afacerile cu bugete mari, dar fara experienta in domeniu, pot angaja un consultant sau o forma de social media marketing.
3. Trebuie sa deschid cate un cont pe toate retelele de socializare?
Ca punct de plecare, companiile mici pot incepe cu un blog sau cu un singur cont de socializare, cel putin in primele cateva luni. Care retea? Afla intrebandu-ti consumatorii ce platforma folosesc cel mai adesea.
Cu cat creste compania, odata cu bugetul de digital marketing, cu atat trebuie sa experimentezi cu mai multe retele.
4. Care sunt cele mai bune retele de socializare pentru afacerile mici?
Daca ai o companie mica sau mare, nu poti gresi cu un cont de Twitter. Este o platforma usor de folosit si de invatat. Si Google+ este un pas obligatoriu de facut, chiar daca numai si numai in scopuri de SEO. Daca ai o companie care este, in principiu, de tip B2B, vrei sa fii pe LinkedIn si Slideshare. In cazul companiilor B2C, este obligatoriu sa fii pe Facebook si Pinterest.
5. Cat de des trebuie sa postez?
Posteaza intre doua si cinci ori pe zi. Vizitatorii vor intra pe site in momente diferite ale zilei. O singura data pe zi nu este suficient, caci cei mai multi clienti nu vor vedea postarea, caci nu se vor sincroniza cu ea.
Autor: Alina Negrutiu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.