Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
6 pasi care te ajuta sa iti faci planul campaniei de relatii publice
Tags: campanie relatii publice, pr, marketing, comunicare, obiective, comunicate de presa
Reclamele pentru care optam in diferite momente din parcursul unei afaceri nu vor fi intotdeauna cea mai buna alegere. Sau, cel putin, asta spun expertii in marketing care ar paria oricand pe o campanie de PR (relatii publice) bine pusa la punct. In sase pasi simpli vom vedea cum ne putem organiza mai bine in aceasta directie si cum putem intocmi un proiect pentru campania de relatii publice.
Reclamele pentru care optam in diferite momente din parcursul unei afaceri nu vor fi intotdeauna cea mai buna alegere. Sau, cel putin, asta spun expertii in marketing care ar paria oricand pe o campanie de PR (relatii publice) bine pusa la punct. In sase pasi simpli vom vedea cum ne putem organiza mai bine in aceasta directie si cum putem intocmi un proiect pentru campania de relatii publice.
1. Defineste-ti si noteaza-ti obiectivele campaniei de relatii publice.
Campania ta este destinata sa te clasifice ca un expert in domeniu printre competitori, parteneri, in presa sau in viziunea clientilor si a potentialilor cumparatori?
Vrei sa intaresti relatiile de incredere dintre client si brand?
Vrei sa consolidezi imaginea brandului?
Aceasta campanie isi propune sa imbunatateasca experienta de a achizitiona un serviciu aferent acestui brand?
Ai vrea ca aceasta campanie sa te ajute la lansarea unui nou produs pe piata?
Vrei sa obtii bani sau vanzari mai mari de pe urma acestei campanii?
Sa rezolvi o criza de imagine?
Odata definite aceste obiective, vei putea trece mai departe la celelalte intrebari.
2. Imparte obiectivul major in obiective mai mici pe care sa le poti indeplini si pe care sa le poti planifica in timp real si in mod eficient.
3. Afla care este publicul caruia te adresezi. La cine incerci sa ajungi prin aceasta campanie? Si care ai dori sa fie mesajul cheie pe care sa il transmiti?
4. Fa-ti un program pentru aceasta campanie si combina mai multe strategii care sa ajute la rezultate mai bune pe perioada pe care se desfasoara campania de relatii publice.
5. Fa-ti un plan de atac. Ce mijloace de comunicare vei folosi ca sa te asiguri ca mesajul tau ajunge la public? De exemplu, te poti folosi de comunicate de presa, de articole, de marturii din partea clientilor, de conferinte de presa, interviuri, radio, TVA, evenimente sponsorizate etc. Alege trei dintre acestea si vezi cum le poti folosi mai eficient.
6. Nu uita sa tii cont de rezultatele obtinute.. Dupa fiecare astfel de campanie, fa o analiza a rezultatelor pentru a vedea daca ti-ai atins obiectivele sau daca planul initial trebuie modificat in vreun fel.
Autor: Mihaela Pascu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
4
din 5
- 8 voturi.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.