Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
6 sfaturi pentru angajatii care se ocupa de social media
de Ana Tudor |
Tags: social media, alegerea angajatilor, simtul umorului, cultura clientilor
Cum angajezi managerul ideal pentru comunitatile care iti urmaresc afacerea in social media? Preferi un consultant extern sau un angajat full-time? Indiferent de alegerea ta, persoana care iti promoveaza afacerea trebuie sa aiba cateva calitati care sa te asigure ca va avea grija de imaginea brandului tau, eventual pe care sa o imbunatateasca in timp.
Cum angajezi managerul ideal pentru comunitatile care iti urmaresc afacerea in social media? Preferi un consultant extern sau un angajat full-time? Indiferent de alegerea ta, persoana care iti promoveaza afacerea trebuie sa aiba cateva calitati care sa te asigure ca va avea grija de imaginea brandului tau, eventual pe care sa o imbunatateasca in timp.
Iata conditiile pe care trebuie sa le indeplineasca angajatul care se ocupa de platformele social media ale companiei tale:
1. Trebuie sa iubeasca sa converseze cu oamenii
Social media inseamna comunicare, iar daca angajatul tau uraste sa socializeze si sa se bage in seama cu oamenii, pune din start o bariera de comunicare intre compania si clientii tai.
2. Trebuie sa se puna in locul oamenilor si sa le inteleaga emotiile
Angajatul care se ocupa de platformele tale online trebuie sa fie intelegator si receptiv la nevoile oamenilor, sa stie cum sa le ofere vestile proaste, sa le inteleaga nevoile, nemultumirile si frustrarile si sa le ofera o incurajare.
3. Trebuie sa citeasca mult si sa fie informat cu tot ceea ce se intampla in presa
Persoana care se ocupa de comunicare in mediul online trebuie sa fie conectata aproape tot timpul la internet si sa fie la curent cu ultimele noutati. Chiar ea poate incepe o conversatie pe un anumit subiect, fara sa astepte intrebari de la clienti, fie atunci cand are loc un eveniment major in companie, fie in legatura cu factori externi extrem de importanti.
4. Trebuie sa inteleaga cultura clientilor
Daca publicul tau este format din fanii echipelor sportive, nu are niciun sens sa angajezi pe cineva care nu are nicio treaba cu sportul. Acea persoana trebuie sa inteleaga atat compania, cat si clientii sai si sa aiba capacitatea de a raspunde la orice intrebare legata de activitatea institutiei pe care o reprezinta.
5. Trebuie sa aiba simtul umorului
Niciun client nu suporta mesajele seci, mai ales cand vin din partea unei companii de la care are asteptari mai mari. Asta nu inseamna nici ca trebuie sa iti angajezi o persoana care sa vorbeasca doar in rime sau sa spuna glume non-stop, nici aceasta varianta nu ar fi prea agreata, insa trebuie sa gasesti o persoana potrivita, care sa stie sa scrie texte astfel incat sa atraga clientii sa participe la conversatie.
6. Trebuie sa stie sa vorbeasca
Pentru ca ceea ce trebuie sa faca este sa scrie, trebuie sa o faca bine! Asta inseamna sa spuna multe in cuvinte putine, dragute si atractive. Prin postarile sale trebuie sa ii faca pe clienti sa capete mai multa incredere in afacerea ta si sa iti urmareasca evolutia.
Autor: Ana Tudor
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Articole similare
Secretele brand-urilor care ne-au castigat increderea
Clientii via social media sunt mai putin profitabili decat cei din cautare
STUDIU: Blogurile si profilurile pe Facebook apartin, in majoritate, femeilor
Esti blogger? Iata 7 intrebari obligatorii
Ultimele articole
5 Strategii de marketing eficiente si gratuite pentru a avea un website de top
Cum transforma inteligenta artificiala strategiile de marketing
Studiu: TikTok triumfa in social media, Google domina cautarile
Meta trebuie sa propuna solutii pentru imbunatatirea modelului de plata sau consimtamant pana la 1 septembrie, altfel risca sanctiuni