Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
60% dintre consumatori vor ca brandurile sa le raspunda pe retelele sociale
Tags: social media, comunicare branduri, comunicare social media, studiu, comentarii retele sociale
Daca nu esti pe retelele sociale, aproape ca nu existi. Dar daca esti, e musai sa intreactionezi si sa oferi feedback. Asta cel putin in cazul brandurilor.
Daca nu esti pe retelele sociale, aproape ca nu existi. Dar daca esti, e musai sa intreactionezi si sa oferi feedback. Asta cel putin in cazul brandurilor.
Aproape 60% dintre consumatorii din intreaga lume se asteapta ca brandurile sa le raspunda cererilor, reclamatiilor si comentariilor legate de serviciile si produsele lor efectuate in retelele sociale. Daca nu la toate, cel putin la marea majoritate a lor.
Trei sferturi dintre respondentii din China au spus ca s-au folosit de social media pentru a transmite mesaje legate de experienta cu un brand. Apoi, brazilienii se situeaza imediat dupa chinezi din acest punct de vedere cu un procet de 68%, in vreme ce consumatorii din SUA si Marea Britanie au postat comentarii pe platformele sociale in proportie de 48% si respectiv 45%.
Existenta unui feedback din partea brandurilor are un impact semnificativ in ceea ce priveste perceptia asupra acestora si a deciziei de achizitie. 46% dintre consumatori au admis ca respecta brandurile care le raspund mesajelor postate in retelele sociale si care contribuie la discutiile privind serviciile de care au beneficiat clientii lor.
Ei bine, si daca au asteptari in privinta comunicarii cu brandurile, consumatorii nu se sfiesc sa le ofere acestora informatii personale care sa le ajute sa isi imbunatateasca serviciile. 67% dintre ei nu au o problema cu distribuirea datelor personale pentru a fi utilizate in acest scop.
Toate aceste date sunt parte a unui studiu realizat la nivel international de Arnold Worldwide si citat de Mashable.com. Esantion a fost format din 2.400 de persoane din SUA, Marea Britanie, Brazilia si China si a fost realizat in luna aprilie 2012.
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Articole similare
Cum sa faci networking pe Twitter si LinkedIn
Cele 5 reguli de social media pe care trebuie sa le stie orice antreprenor
Social media si razboiul politic: Cum s-a manifestat lupta electorala din SUA pe retelele de socializare
Plan de comunicare in situatii de criza
Ultimele articole
5 Strategii de marketing eficiente si gratuite pentru a avea un website de top
Cum transforma inteligenta artificiala strategiile de marketing
Studiu: TikTok triumfa in social media, Google domina cautarile
Meta trebuie sa propuna solutii pentru imbunatatirea modelului de plata sau consimtamant pana la 1 septembrie, altfel risca sanctiuni