Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
83% dintre cumparatori vor ignora recomandarile pe social media de sarbatori
Tags: marketing, social media marketing, cumparaturi online, craciun
Halloween-ul s-a dus, trece si Black Friday in curand, iar televiziunile ruleaza deja reclame cu brazi impodobiti si zapada falsa. Asta nu poate sa insemne decat un singur lucru: a sosit sezonul cumparaturilor de Craciun. Cel de-al patrulea trimestru este o chestiune importanta pentru retaileri, dar ce rol va juca Facebook in toata aceasta nebunie?
Halloween-ul s-a dus, trece si Black Friday in curand, iar televiziunile ruleaza deja reclame cu brazi impodobiti si zapada falsa. Asta nu poate sa insemne decat un singur lucru: a sosit sezonul cumparaturilor de Craciun. Cel de-al patrulea trimestru este o chestiune importanta pentru retaileri, dar ce rol va juca Facebook in toata aceasta nebunie?
Desi poate sperai la asta, majoritatea consumatorilor nu vor mai fi atenti la recomadarile de pe retelele de socializare cand isi vor face cumparaturile de Craciun anul asta, conform unui nou studiu.
Cercetarea, efectuata de YouGov, arata ca 83% dintre cei 1.752 de britanici respondenti au spus ca nu au niciun plan sa foloseasca recomandarile social media, doar 5% dintre ei declarand ce le vor cauta activ. Intre timp, 11% au spus ca nu stiu sau nu sunt siguri.
Deloc suprinzator, cei mai multi dintre cei care spun nu recomandarilor de pe retelele de socializare se situeaza in grupa de varsta 60+ (90%), dar procentul este mare pe toate categoriile: 90% dintre cei cu varste intre 40-59 de ani sunt de acord cu acest lucru, 80% dintre cei cu varste intre 25-39 de ani si 73% dintre cei cu varste intre 18-24 de ani.
Majoritatea responsdentilor au dezvaluit faptul ca vor folosi Facebook drept principalul lor site de socializare, ceea ce pune sub semnul intrebarii eficienta comertului pe site in aceasta perioada a anului. Mai ales ca, un nou raport Adobe subliniaza ca rolul jucat de Facebook va fi unul important.
30% dintre respondenti au spus ca vor face mai multe cumparaturi online anul acesta. Desi doar 2% din tranzactiile de sarbatori se vor face pe social media, conform previziunilor, cost-per-click va creste, caci advertiserii sunt intr-o competitie acerba pentru spatiu vital in fluxul de stiri. Anul trecut, in aceeasi perioada, s-a inregistrat o crestere de 42% a cost-per-click.
Autor: Alina Negrutiu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.