Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Aplicatia care-i face pe bautorii de bere sa vada nu cai verzi pe pereti, ci gnomi
Tags: bere, gnomi, campanie, bere belgiana, aplicatie, realitate augmentata
Un mic brand belgian de bere spera ca micile creaturi sa-i ajute sa-si sporeasca vanzarile in Statele Unite, la celebrarea a 30 de ani de existenta. Gnomii, acele creaturi fantastice cu caciuli conice clorate, formeaza baza acestei campanii de promovare, scrie clickz.com.
Un mic brand belgian de bere spera ca micile creaturi sa-i ajute sa-si sporeasca vanzarile in Statele Unite, la celebrarea a 30 de ani de existenta. Gnomii, acele creaturi fantastice cu caciuli conice clorate, formeaza baza acestei campanii de promovare, scrie clickz.com.
Firma de branding si design Anthem Worldwide a creat campania de care vorbim pentru berea belgiana Brasserie d'Achouffe. Celebrarea este centrata pe o sarbatoare de patru zile numite "Saptamana gnomilor" ce va include degustari de bere si o aplicatie de realitate augmentata si va culmina cu cel mai mic toast din lume.
Aplicatie The Little Gnome (Micul gnom, n.r.) le permite clientilor care au un iPhone sau un telefon cu Android sa acceseze continut virtual punand telefonul deasupra suporturilor de pahare branduite. Gnomii de pe suportile de carton vor prinde viata si vor incepe sa danseze.
Aplicatia The Little Gnome (Micul gnom, n.r.) le permite clientilor care au un iPhone sau un telefon cu Android sa acceseze continut virtual punand telefonul deasupra suporturilor de pahare branduite. Gnomii de pe suportile de carton vor prinde viata si vor incepe sa danseze.
Exista trei tipuri diferite de suporturi de pahare si, prin urmare, trei animatii diferite. In cursul acestui an, vor fi create noi aplicatii care includ experiente virtuale declansate de sticle, de data asta.
Lansarea campaniei a avut loc pe 31 mai si, in prima saptamana, aplicatia a fost descarcata de 1.000 de ori. A fost ales gnomul ca personaj central al campaniei, deoarece legenda spune ca, data de 6 iunie 2012 este cea de-a 6.666-a aniversare a momentului in care gnomii au gasit apa magica in tinutul ce avea sa se numeasca Belgia si au folosit-o la fabricarea berii. Ultimii gnomi care au trait pe pamant au dat reteta unor belgieni, in 1982. Si asa a luat nastere Brasserie d'Achouffe. Si etichetele de pe sticla, dar si website-ul brandului includ imagini cu gnomi.
Autor: Alina Negrutiu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Alte articole similare pentru fiecare cuvant
Articole similare
Ultimele articole
Mai multe articole despre bere
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.