Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Brand-urile de bauturi alcoolice le interzic copiilor accesul pe paginile lor de Facebook
Tags: bauturi alcoolice, smirnoff, baileys, social media, facebook, marketing digital, copii
Mai multe brand-uri de bauturi, printre care Smirnoff si Baileys, au fost de acord sa restrictioneze publicitatea online si sa le interzica minorilor accesul la paginile lor de social media, cele care sunt, momentan, principalul canal de promovare a bauturilor alcoolice, scrie telegraph.co.uk.
Mai multe brand-uri de bauturi, printre care Smirnoff si Baileys, au fost de acord sa restrictioneze publicitatea online si sa le interzica minorilor accesul la paginile lor de social media, cele care sunt, momentan, principalul canal de promovare a bauturilor alcoolice, scrie telegraph.co.uk.
Producatorii de bauturi alcoolice, inclusiv Baileys si Smirnoff, au fost de acord sa intrpduca un cod de bune practici in ceea ce priveste reclamele pe Facebook si pe alte retele de socializare care constituie, deseori, principala ruta de promovare a bauturilor alcoolice.
Conform noilor directive, accesul la paginile oficiale va fi restrictionat in cazul utilizatorilor sub 18 ani, iar mesajele publicitare vor fi plasate doar in spatiile unde vizitatorii au, in procent de peste 70%, peste 18 ani.
Forumul European pentru Consum Responsabil (EFRD), cel care reprezinta cea mai mare parte a producatorilor de bauturi spirtoase din Europa si America, a declarat ca decizia va avea in vedere paginile de Facebook, blogurile si aplicatiile de pe mobil.
Industria bauturilor alcoolice primeste cu bratele deschise hotararea, deoarece inseamna ca nu se va ajunge, ca in cazul tutunului, la interzicerea completa a promovarii.
Alan Butler, presedinte al EFRD, a declarat ca "marketingul digital devine din ce in ce mai important in relatia cu consumatorii. Aceste linii directoare se vor asigura ca vom aplica aceleasi standarde inalte in cazul tuturor noilor canale media si noilor tehnologii, inclusiv al platformelor sociale ca YouTube si Facebook".
In orice caz, verificarea corecta a varstei este un proces destul de dificil, mai ales daca utilizatorul nu a folosit cardul de credit. Iar brand-urile de bauturi vor folosi informatiile de inregistrare pe care le au la dispozitie, cum ar fi nationalitatea si data nasterii.
Autor: Alina Negrutiu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.