Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Brand-urile sunt acuzate de comportament antisocial pe Facebook si Twitter
Tags: brand, social media, oameni, facebook, twitter, marketing
Social media functioneaza. Ii face pe oameni sa cheltuiasca mai multi bani, ii face pe oameni sa se conecteze cu mai multi consumatori. Nu se reduce totul la conversatie, ci trebuie sa se puna in discutie si ideea de valoare si de rezultate dorite.
Social media functioneaza. Ii face pe oameni sa cheltuiasca mai multi bani, ii face pe oameni sa se conecteze cu mai multi consumatori. Nu se reduce totul la conversatie, ci trebuie sa se puna in discutie si ideea de valoare si de rezultate dorite.
Oamenii de marketing nu au reusit sa se conecteze cu consumatorii pe retelele de socializare, pentru ca nu si-au adaptat strategiile la cultura diverselor retele individuale de socializare, conform expertului britanic in social media, Brian Solis, citat de marketingmagazine.co.uk.
Solis, director la grupul de cercetare Altimeter, a spus ca fiecare retea de socializare are propria cultura. Prin urmare, aceste brand-uri care pun acelasi continut pe Facebook si Twitter adopta o strategie antisociala de marketing.
Solis, director la grupul de cercetare Altimeter, a spus ca fiecare retea de socializare are propria cultura. Prin urmare, aceste brand-uri care pun acelasi continut pe Facebook si Twitter adopta o strategie antisociala de marketing.
Solis a avertizat ca volumul mare al mesajelor din partea unei marci pe retele de socializare, cum ar fi Facebook, risca sa indeparteze consumatorii.
La fel ca si "cecitate fata de reclamele tip banner", cand faptul ca reclamele poze au fost respinse de public, iar piata de marketing a fost lansat, volumul zgomotului pe platformele de social media risca sa produca "cecitate fata de social media".
Solis a mai adaugat ca exista o bresa intre ceea ce consumatorii isi doresc de la retelele de socializare si ceea ce cred brand-urile ca isi doresc. Un sondaj aplicat de IBM la inceputul acestui an arata ca dorintele consumatorilor sunt implinite daca primesc reduceri si oferte speciale, iar oamenii de marketing cred ca vor sa-si construiasca o comunitate.
Fals. Pentru ca tendinta actuala este ca retelele de socializare sa-si schimbe "graficele de integrare sociala" (conexiunea consumatorilor cu prietenii si cu familia) in "grafice de interese" (majoritatea consumatorilor sunt conectati cu necunoscuti cu care impartasesc aceleasi interese).
Solis a vorbit si despre problema economiei Like-urilor si despre din ce in ce mai multele companii care incearca sa scoata profit din fanii de pe Facebook. Exista chiar o cercetare care sustine ca fanii de pe Facebook cheltuie cu 72 de dolari ami mult decat fanii care nu sunt pe Facebook.
Autor: Alina Negrutiu
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.