Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Brandul Activia a atras 4.500 de fani noi datorita unei aplicatii Facebook
Tags: activia, aplicatie activia, activia mic dejun, 50s, aplicatie facebook
Create spre entertainment-ul fanilor, aplicatiile Facebook constituie un grozav instrument de marketing si de atragere a noi fani. Iar cazul aplicatiei create pentru brandul Activia (Danone) este o dovada in acest sens.
Create spre entertainment-ul fanilor, aplicatiile Facebook constituie un grozav instrument de marketing si de atragere a noi fani. Iar cazul aplicatiei create pentru brandul Activia (Danone) este o dovada in acest sens.
"Ne-am dorit sa avem mai mult decat o campanie de lansare, ne-am dorit o comunicare integrata si legata direct de rezultate. Am vrut sa cream o experienta simpla, dar interactiva pentru utilizatori ca sa inteleaga avantajele produsului. Cel mai simplu mod de a intelege este jucandu-te”, spune Andreea Bozoi (Connect Manager, Danone Romania).
Aplicatia face parte din campania integrata care promoveaza relansarea gamei Activia Mic Dejun, alaturi de un spot TV si activari in-store.
Folosind instructiunile, utilizatorii aplicatiei pot participa la ritualul de dimineata al personajului principal – Maria – ajutand-o sa-si aleaga rimelul potrivit, mic-dejunul si rochia si sa-si gaseasca geanta si cheile. La finalizarea jocului, utilizatorul este rasplatit cu un iaurt Activia Mic Dejun.
"Credem foarte mult in valoarea comunitatii Activia pe Facebook si ne bucuram sa ii putem rasplati pentru activitatea lor. Noi consideram ca experienta directa cu produsul aduce o valoare in plus like-ului de pe Facebook si daca reusim ca macar 30 % din utilizatori sa si incerce noile formule de Activia Mic Dejun, atunci ne putem declara multumiti de campanie", adauga Ionut Ciobanu (General Manager, 50s).
Autor: Lacramioara Vidru
Ti-a placut acest articol?
Recomanda-l prietenilor:
Recomanda-l prietenilor:
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:
Noteaza folosind stelele
Rating:
Nota:
5
din 5
- 1 vot.
Lasa un raspuns
Informatiile scrise aici sunt confidentiale.
Adresa de email data nu va fi publicata niciodata. De asemenea, toate informatiile furnizate nu vor fi partajate cu terte persoane.